UTAlumni NetwerkAgendaGeannuleerd: Health Valley Event - Twente tour

Geannuleerd: Health Valley Event - Twente tour Technologieën voor gepersonaliseerde gezondheid

Dit evenement gaat helaas niet door!

Voor meer informatie: www.healthvalleyevent.com/announcement/

Health Valley Event 2020

HVE 2020 biedt een inspirerend internationaal programma voor professionals in de gezondheidszorg, het onderwijs, de wetenschap en het bedrijfsleven. Het programma biedt een ruime keuze uit kennissessies en matchmaking. Het complete programma vindt u op de website HealthValleyEvent Programma.

Het TechMed Centre organiseert tijdens dit event - op 10 maart - de Regio Tour Twente. Ook geeft Prof. Massimo Sartori een plenaire presentatie. Prof. Miriam Vollenbroek-Hutten en Ir. Remke Burie leiden kennissessies en op beide dagen zijn er vanuit de het TechMed Centre verschillende sprekers. Wij kijken ernaar uit u te ontmoeten op het Twente Plein in Nijmegen op 11 en 12 maart.

DE Regio TOUR Twente

In de regio Twente werken bedrijven, regionale zorginstellingen, verzekeraars, patiënten en burgers samen om de toekomst van gezondheid en welzijn vorm te geven. In het hart van het MedTech Cluster in Twente staat het gloednieuwe TechMed Centre op de campus van de Universiteit Twente. Het TechMed Centre is in november 2019 geopend door koning Willem-Alexander. De missie van TechMed Centre is het verbeteren van de gezondheidszorg door onderwijs, onderzoek en nieuwe bedrijven samen te brengen.

In de Regio Tour Twente tonen we voorbeelden van gepersonaliseerde geneeskunde waarbij de unieke kenmerken van elke patiënt leiden tot een gerichte behandelingsbenadering die specifiek is voor de individuele persoon. U kunt nieuwe detectiesystemen zien en ervaren hoe die gegevens verzamelen over lichaamsbewegingen, revolutionaire hulpmiddelen voor beeldvorming en behandeling van robots en 3D-geprinte modellen voor gepersonaliseerde chirurgische voorbereiding.

De tour begint in het TechMed Centre, waar u kennis maakt met het bloeiende MedTech-cluster van Twente. Daarna kunt u een van de twee parallelle tracks kiezen: Slimme technologieën voor thuis, waaronder een bezoek aan het eHealth House, BMS lab, Roessingh Research and Development Centre en TZA, of: Gepersonaliseerde geneeskunde in oncologie, met een rondleiding door het TechMed Imaging lab en het gezamenlijke 3D-printinitiatief van Medish Spectrum Twente ziekenhuis en Saxion.

De Regio Tour Twente wordt georganiseerd door het TechMed Centre.

Het Health Valley Event wordt georganiseerd door HealthValley, voor meer informatie, zie de event pagina: www.healthvalleyevent.nl