UTAlumni NetwerkAgendaVan UT-student tot minister van Defensie

Van UT-student tot minister van Defensie Twents Theatercollege met Ank Bijleveld

Op woensdag 11 maart 2020 (20:30 uur) komt minister van Defensie én UT-alumnus Ank Bijleveld (BSK '86) weer even terug naar Enschede. In de sfeervolle Kleine Willem wordt de alumnus geïnterviewd door Eddy van der Ley, over leven en werk, tegenslag en verdriet, geluk en glorie. Hoe is het om als vrouw in een mannenwereld te werken, hoe beleefde Bijleveld de debatten in de Tweede Kamer over de burgerslachtoffers in Irak en hoe zit het met de actuele dreiging in de wereld? Het is een greep uit de onderwerpen die worden besproken. Meer informatie over het evenement en de kaartverkoop is te vinden op de website van het Wilminktheather.

Korting voor UT-alumni
Voor UT-alumni geldt een speciale kortingscode voor het theatercollege! In plaats van 22 euro betaal je als alumnus slechts 15 euro (boekingskosten inclusief). Om gebruik te maken van de korting, vul bij je bestelling de kortingscode Ank Bijleveld in.