UTAlumni NetwerkAgendaConcreeT alumni dag

ConcreeT alumni dag Vijfde lustrum alumnivereniging ConcreeT

Al sinds 1995 is ConcreeT de alumnivereniging voor de opleiding Civiele Techniek. Dat betekent dat in 2020 alweer het vijfde lustrum wordt gevierd! Daarom organiseren wij op 6 februari een alumnidag. Wij willen u hierbij uitnodigen voor dit bijzondere evenement.

Programma
Naast een dag vol gezelligheid en het weerzien van oud-studiegenoten en oud-docenten, is er ook een inhoudelijk programma tijdens de alumnidag. U zult dus ook weer in de spreekwoordelijke collegebanken plaatsnemen, want de alumnidag loopt namelijk parallel aan het symposium van studievereniging ConcepT. Het programma is als volgt:

• 13:45 - 14:00 Ontvangst met koffie en thee bij de Grolsch Veste
  • 14:00 - 15:15 Presentatie vanuit de opleiding Civiele Techniek - het verleden, heden en de toekomst van Civiele Techniek
  • 15:15 - 16:15 Aansluiten bij symposium ConcepT - Gastspreker van BAM: "Construction on Antarctica: the coolest project on earth!"
  • 16:15 - 17:45 Netwerkborrel voor alumni,  studenten, staf en andere bezoekers symposium
  • 18:15 - 18:30 Inloop bij de Broeierd
  • 18:30 - Eind   Alumnidiner bij de Broeierd

Inschrijven
Het is mogelijk om u in te schrijven voor de middag, het diner of voor beide programmaonderdelen. Bent u geen lid van ConcreeT? Geen probleem, want u kunt zich inschrijven als gast! Aanmelden kan via onze website.

Voor de middag zal een bijdrage van maximaal €5,- gevraagd worden. Voor enkel het diner zal maximaal €32,50 gevraagd worden. Tot slot zal voor de gehele dag maximaal €35,- gevraagd worden.

Inschrijven voor de alumnidag kan tot en met 30 januari. Mocht u vragen hebben over dit evenement, stuur dan een mail naar ConcreeT@concept.utwente.nl.