UTAlumni NetwerkAgendaAlumnikring Friesland nieuwjaarsdiner

Alumnikring Friesland nieuwjaarsdiner

Nu 2019 alweer op zijn einde loopt, kijken wij als Alumnikring Friesland terug op een succesvol jaar. Met ruim 50 alumni uit Noord-Nederland brachten we een bezoek aan Beenen in Heerenveen en Neopost in Drachten. Ook voor 2020 zijn we weer druk bezig met het organiseren van nieuwe evenementen!

Graag beginnen we met jou 2020 op een gezellige manier. Daarom nodigen we je uit voor een nieuwjaarsdiner op donderdag 16 januari 2020 in Leeuwarden.

Nieuwjaarsdiner
Op donderdag 16 januari om 18.00 uur gaan we uit eten bij Bar Bistro DuCo in Leeuwarden. Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen we kennis en ervaringen uitwisselen en netwerken. Heb jij een vraagstuk dat je met andere UT alumni zou willen bespreken? Ook dat kan tijdens het diner. Het diner is voor eigen rekening. De eerste twee drankjes worden aangeboden door de UT. Deelnemen? Meld je dan voor 10 januari aan via deze link.

Deel jouw idee of toekomstdroom
Als alumninetwerk kan het waardevol zijn om elkaar wat beter te leren kennen. Pitch aan tafel jouw innovatieve idee, jouw bedrijf of jouw toekomstdroom. Waar ben je nu mee bezig en waar zou je de hulp van mede-alumni bij kunnen gebruiken? Over welk vraagstuk zou je met alumni eens willen nadenken? Niets is verplicht en alles is mogelijk!

Op bezoek bij UT alumni in Friesland
Uiteraard willen we naast het nieuwjaarsdiner meer bijeenkomsten organiseren in 2020. Hierbij hebben we jouw hulp nodig. Vorig jaar gingen we op bezoek bij de innovatieve bedrijven Beenen en Neopost. Ook voor 2020 zijn we op zoek naar interessante organisaties om te bezoeken. Zou jij wel eens een groep(je) UT alumni willen ontvangen? Laat het ons dan even weten via alumni@utwente.nl. Mogelijk heb je zelfs een vraagstuk waar je ons als alumni over wilt laten meedenken.

Zien we jou in 2020?

Namens de Friese UT Alumni,