THT reünie

In 1961 werd op het Landgoed Drienerlo de eerste steen van de toenmalige Technische Hogeschool Twente gelegd. Bijna zestig jaar later kunnen we, nu als Universiteit Twente, terugkijken op een rijke geschiedenis. Bestuurlijke besluiten, ontwikkelingen in de campus community en vele markante personen hebben de UT gevormd tot de ondernemende universiteit anno 2019. Op onze vraag wat u verstaat onder dit ‘Twente DNA’ kregen wij in grote getalen antwoord. We willen iedereen dan ook hartelijk danken voor zijn/haar inzending! Van alle verhalen maken we een ‘THT Tijdlijn’ die we tijdens de reünie gezamenlijk zullen openen.

Programma reünie
Graag nodigen we u uit om op vrijdag 29 november, samen met uw voormalige THT studiegenoten (jaargangen 1964 tot en met 1986), herinneringen op te halen aan uw studententijd en de door u gevulde ‘THT Tijdlijn’ te openen. Aansluitend zullen we gezamenlijk de 58ste Dies Natalis van de UT bijwonen. Deze staat in het teken van de opening van het nieuwe Technical Medical Centre. Met zijn state-of-the-art faciliteiten is dit gebouw het epicentrum van onderwijs en onderzoek op het gebied van technologische toepassingen voor de gezondheidszorg.

Het programma zal op de campus in gebouw Waaier (let op: andere locatie dan eerder gecommuniceerd) plaatsvinden en ziet er als volgt uit:

09:30 uur              Optioneel: campusrondleiding
10:30 uur              Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
11:00 uur              THT reünie 2019: “Voor even terug in de collegebanken” en opening THT Tijdlijn
12:00 uur              Lunch
13:30 uur              Aanvang 58ste Dies Natalis Universiteit Twente – People first technology
15:00 uur              Einde Dies Natalis: start demonstraties Technical Medical Center en borrel

Aanmelden
Wegens een beperkt aantal beschikbare plekken voor de Dies Natalis horen wij graag voor 12 november a.s. of u deelneemt aan de reünie, de Dies Natalis en de optionele campusrondleiding. Aanmelden kan uitsluitend via utwente.nl/dies/tht. Voor overige vragen of opmerkingen kunt u mailen naar alumni@utwente.nl.

Bent u benieuwd welke andere alumni zich al hebben ingeschreven? Kijk dan op deze website!

Voordelig overnachten in U Parkhotel
Weet u trouwens dat u voordelig kunt blijven slapen in het nieuwe U Park hotel? Speciaal voor de reünie zijn er 10 kamers gereserveerd voor de nacht van 28 op 29 november. U slaapt dan voor maar €46,50 per persoon (inclusief ontbijt) in het nieuwe hotel in de voormalige Hogekamp (EL/TN gebouw). Meer over dit arrangement vindt u op www.utwente.nl/alumni/upark.