UTAlumni NetwerkAgendaOntmoet je Alma Mater op de Hannover Messe

Ontmoet je Alma Mater op de Hannover Messe

De Hannover Messe is een van de grootste beurzen van de wereld op het gebied van Technology. De beurs wordt bezocht door meer dan 200.000 bezoekers afkomstig uit wetenschap, industrie of politiek, allen gericht op meer efficiëntie, intelligentie en duurzaamheid in de industrie.

De universiteit van Twente is hier zichtbaar aanwezig als onderdeel van het Nederlands Innovatie Ecosysteem, met startups, onderzoek en bedrijven. Je vindt de Universiteit in de oranje stand van het Holland High Tech Paviljoen in Hal 2, stand C12.

Meet your Alma Mater

Mocht je een bezoek aan de Hannover Messe plannen, dan nodigen we je van harte uit om je dag af te sluiten met een bezoek aan je oude Universiteit. Op de late middag van 1 april organiseren we een alumni event waar je de opgedane inspiratie van de Messe kunt delen met andere alumni. Je zakelijke afspraken heb je dan al achter je liggen en met een rondleiding langs de onderzoek demo’s krijg je snel een overzicht van de laatste ontwikkelingen van je universiteit.

Aanmelden voor dit alumni event geeft je gratis toegang tot alle dagen van de Hannover Messe.

Tevens krijg je gelegenheid om het alumni event te verlengen met een bezoek aan de Night of Innovation.

Wil je hier bij zijn, ga dan naar de Engelse website voor meer informatie en om je aan te melden.