UTAlumni NetwerkAgendaAlumnikring Friesland 2-in-1 event

Alumnikring Friesland 2-in-1 event R&D Meetup bij Beenen en Alumni-Diner

Graag nodigt Alumnikring Friesland je van harte uit voor de eerste Friese alumni-bijeenkomst van 2019. We starten het nieuwe jaar op donderdagmiddag 31 januari met een bezoek aan de R&D Meetup bij Beenen industrial automation in Heerenveen. Na een middag vol innovaties gepresenteerd door young professionals, en een netwerkborrel, sluiten we de dag af met een alumni-diner. Uiteraard is het mogelijk om ook aan één van de twee programma-onderdelen deel te nemen.

R&D Meetup bij Beenen
Beenen is autoriteit op gebied van industriële automatisering en ontwerpt en realiseert complete besturingsinstallaties voor de sectoren industrie, infra en watertechnologie, zowel regionaal, nationaal als internationaal. Meer dan 200 medewerkers werken aan projecten van ontwerp tot oplevering gevolgd door servicediensten onderhoud, support en inspecties.

Tijdens de R&D Meetup zien we inspirerende presentaties over de laatste ontwikkelingen op het gebied van: Smart Industry, Informatietechnologie en Robotica (zie de flyer voor alle onderwerpen). De presentaties worden verzorgd door stagiaires en afstudeerstudenten die in het afgelopen jaar aan innovatieve projecten hebben kunnen werken. Daarna is er de mogelijkheid om te netwerken met de leveranciers, klanten en mensen uit het onderwijs.

Wil je deelnemen aan de R&D Meetup bij Beenen dan ontvangen we je graag om 13.00 uur. Let op: er zijn slechts 20 plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!

Alumni-Diner
’s Avonds vervolgen we onze alumni-bijeenkomst met een diner in Heerenveen. De ideale gelegenheid om nader kennis met elkaar te maken, te horen waar andere alumni zich mee bezig houden en wie weet komen er nog vraagstukken aan bod waar we met ons gedeelde UT DNA ons licht op kunnen laten schijnen. Het diner is voor eigen rekening. Het eerste drankje wordt ons aangeboden door de UT. Wil je deelnemen aan het diner dan verwachten we je om 18.00 uur bij een nog nader te bepalen restaurant in Heerenveen.

Je kunt je aanmelden voor de R&D Meetup en het Diner op deze website. Graag vernemen we bij welke programma onderdelen je aanwezig bent.

Zien we jou op 31 januari in Heerenveen?