UTAlumni NetwerkAgendaAlumnikring Utrecht mini-TED

Alumnikring Utrecht mini-TED

In mei 2018 wordt op de UT naar verbinding gezocht tijdens de vierde officiële editie van TEDxTwenteU – “Building Bridges”. Alle UT alumni in (en rondom) Utrecht zijn van harte uitgenodigd voor dit evenement: een creatieve en inspirerende dag rondom vernieuwende en verbindende ideeën. Het biedt een goede gelegenheid om de universiteit weer eens te bezoeken en het netwerk met studenten en alumni buiten Utrecht te versterken. En nog mooier: jij kan een van de sprekers zijn.

Als opwarmer voor het officiële evenement organiseert Alumnikring Utrecht een mini-TED op vrijdagavond 16 februari. Deze zal plaatsvinden in het gebouw Hooghiemstra aan het Griftpark in Utrecht (Hooghiemstraplein 173). De avond begint om 19:30u en eindigt om 22:00u. Toegang is gratis.

We geven de vloer aan iedereen die in 5 minuten het publiek mee kan nemen in nieuwe manieren van denken. Of het nu gaat om een doorbraak in jouw vakgebied, een andere kijk op sociaal-maatschappelijke vraagstukken of een nieuwe technologische innovatie, alles wat jij vindt om te delen is welkom. Als publiek nomineren we de meest inspirerende sprekers, die daarmee kans maken om op het TEDxTwenteU event in mei hun idee met wereldwijde exposure te delen.

Meld je hier aan voor de  mini-TED op 16 februari, als spreker of voor de gezelligheid of inspiratie. Aanmelden als spreker kan tot 9 februari.

Datum: vrijdag 16 februari
Tijd: 19:30u - 22:00u
Locatie: gebouw Hooghiemstra aan Griftpark in Utrecht (Hooghiemstraplein 173)