UTAlumni NetwerkAgendaVestingbar Speciaalbierproeverij voor alumni

Vestingbar Speciaalbierproeverij voor alumni

Het is tijd voor een alumni-borrel in Twente, maar deze keer zit er een 'speciaal' element aan... een speciaalbier-proeverij in de Vestingbar door UT alumnus Wouter van den Berg (TC’06) op donderdag 15 februari!

“Speciaalbier" is lang zo speciaal niet meer - de keuze in de supermarkt is enorm en elke week lijkt er wel een brouwerij te worden gestart. Niet zo vreemd, want in bier is van alles te ontdekken, zeker als je wat verder kijkt dan het normale 'pilsje'. Maar wat is nou het verschil tussen een porter en een stout? En een India Pale Ale, komt die uit India? En hoe proef je bier nou eigenlijk? De beste manier om daar antwoorden op te krijgen is natuurlijk om mee te doen met een proeverij. We proberen een paar soorten bier, waarbij elk bier een aanknopingspunt vormt voor meer uitleg over het proeven, de biertypen of het brouwproces. Het is geen avondvullend college, (dus ook geen tentamen!) maar een gezellige avond waar je ook nog wat op kunt steken.

Voor een luttele tien euro krijg je een interessant arrangement aan biertjes, en kun je verhalen van vroeger ophalen met de andere alumni. Tevens zullen wij je voorzien van bittergarnituur, dus honger lijden is niet nodig!

Datum: donderdag 15 februari

Tijd: 19.00 – 22.00 uur

Kosten: 10 euro

Locatie: Kleintje Vestingbar (de Bastille)

Voor dit event een maximaal aantal deelnemers van 30.

Wil je hier graag bij aanwezig zijn? Bestel je kaart(en) dan hier

Vestingbar Speciaalbierproeverij voor alumni
Registreer