UTAlumni NetwerkAgendaAlumnikring Friesland bijeenkomst: duurzame innovatie in de provincie, 6 juni

Alumnikring Friesland bijeenkomst: duurzame innovatie in de provincie, 6 juni

Het is alweer even geleden dat alumni van de UT in de provincie Friesland bijeen kwamen. Hierbij nodigt de alumnikring Friesland alumni van harte uit voor een bijeenkomst op dinsdag 6 juni 2017 in de Kanselarij!

Het doel van de bijeenkomst is drieledig. Het biedt de mogelijkheid om oude studiegenoten te treffen of om alumni uit andere vakgebieden te ontmoeten. Daarnaast is het een gelegenheid om te netwerken en gezamenlijk te bepalen hoe wij het netwerk levendig willen houden en wie zich daarvoor wil inzetten. En we hebben alumnus Gerwin Venema bereid gevonden om een presentatie te geven over duurzame innovatie in de provincie. Er zijn talloze voorbeelden van duurzame innovatie in Friesland, of dat nu op het gebied van water, energie of mobiliteit is. De provincie heeft het ambitieuze streven om in 2050 100% onafhankelijk van fossiele brandstoffen te zijn.

Het programma ziet er als volgt uit:

17.00 – 17.30    Inloop met koffie en thee

17.30 – 17.40    Woord van welkom door Joe Laufer (BA'09), alumni officer - UT

17.40 – 18.10    Presentatie door Gerwin Venema, (BSK'00) opgavemanager innovatie - Provincie Fryslân

18.10 – 19.00    Borrel met gelegenheid tot netwerken

Locatie: de Kanselarij (Turfmarkt 11, 8911KS Leeuwarden)

Meld je hier aan vóór 31 mei 2017.