UTAlumni NetwerkAgendaS.V. Paradoks Alumnidag

S.V. Paradoks Alumnidag

Bij deze willen wij u uitnodigen voor de Paradoks Alumnidag op vrijdag 12 mei 2017. Wij zouden het leuk vinden u op deze dag (weer) te verwelkomen op de universiteit om te horen wat het leven na de studie u gebracht heeft. Op deze dag kunt u bekenden terugzien, bijkletsen en terugblikken op het studentenleven in Enschede.  Verder kunt u zien en horen hoe de opleidingen en Paradoks zijn veranderd over de jaren door middel van presentaties van studenten.

De alumnidag vindt plaats in de welbekende Horst vanaf 15:00 en zal gevuld worden met korte presentaties van zowel alumni als studenten, een borrel en bovenal momenten om bij te praten. Ook is er de optie om mee te eten.

Wij horen graag of u hierbij aanwezig kunt zijn! Dit kunt u aangeven via dit de formulier.