UTAlumni NetwerkAgendaWaarom lijken Investeringsbudgetten niet te werken?
VentureClass publiek

Waarom lijken Investeringsbudgetten niet te werken?

Jeroen Sempel werkt als zelfstandig academisch docent in Finance, Strategie en Innovatie. Onder zijn cliënten zijn Nederlandse en internationale bedrijven die hij biedt cursussen op maat biedt. Een paar van de bedrijven waarvoor hij recent werkte zijn Booking.com, Boskalis, Exact Software Busines en TenCate. Daarnaast is hij nog steeds verbonden met de Universiteit Twente.

Jeroen zal zijn visie delen op de vraag waarom de investeringsbudgetten altijd lijken te mislukken. Enkele redenen zijn (schrikbarend) duidelijk, andere doen je versteld staan. Jeroen zal spreken over risico-rendement trade-offs, giftige projecten en menselijke beperkingen.

19.15 - deuren open en koffie
19.45 - welkom en inleidingen
20.00 - lezing en discussie
21.00 - borrel
21.30 - afsluiting

VentureClasses zijn openbare lezingen, georganiseerd door NIKOS en VentureLab International. Ze zijn gratis en open voor iedereen. Onze sprekers hebben hun sporen verdiend als ondernemer en / of ondernemende wetenschapper. De officiële taal in het VentureClasses is Engels, tenzij het Nederlands kan zijn.