UTAlumni NetwerkAgendaGEZOCHT: Kandidaten Marina van Dammebeurs 2017!

GEZOCHT: Kandidaten Marina van Dammebeurs 2017!

Beste Alumna,

Op 24 mei reikt het bestuur van het Universiteitsfonds Twente voor de 15e keer de Marina van Dammebeurs uit aan een getalenteerde, ambitieuze UT-alumna. Deze alumna is afgestudeerd master en/of gepromoveerd, en kan een duwtje in de rug gebruiken bij een volgende stap of wending in haar loopbaan. Ben jij die alumna? Laat ons dan voor 20 februari weten of jij je kandidaat wilt stellen. Uiterlijk 27 maart moet je plan bij het Ufonds ingediend zijn.

Marina van Dammebeurs

De beurs bestaat uit een bedrag van € 9.000 en een award, en is bedoeld voor bijvoorbeeld verbreding van kennis of een internationale oriëntatie in de vorm van een studie, stage of project. De beurs is nadrukkelijk niet bedoeld voor het (mede)financieren van een promotietraject. Ook aanvragen die gericht zijn op het volgen van een vervolgopleiding aan de Universiteit Twente worden niet gehonoreerd. De winnaar van de beurs heeft vier jaar de tijd om haar plan te verwezenlijken.

De beurs wordt mogelijk gemaakt dankzij een schenking van mevrouw dr.ir. M.A. van Damme. Zij was in 1965 de eerste promovendus aan de toenmalige Technische Hogeschool Twente.

Vooraanmelden en kandidaatstellen

We ontvangen je vooraanmelding graag voor 20 februari. Pas na de vooraanmelding kun je je definitief kandidaat stellen en je plan indienen. Deze dient uiterlijk 27 maart bij het Ufonds aangeleverd te zijn. Uit jouw plan moet blijken welke ontwikkelingen je sinds je afstuderen hebt doorgemaakt - inclusief curriculum vitae -, wat je droom en motivatie is, welke stappen je daarvoor denkt te gaan zetten en hoe je de beurs daarvoor gaat aanwenden. Het plan moet door jou zelf worden opgesteld.

Selectie

De plannen worden beoordeeld door een jury bestaande uit een oud-winnaar van deze beurs, een hoogleraar van de Universiteit Twente, een bestuurslid van het Universiteitsfonds Twente en een ondernemer.

Indienen plan kandidaatstelling

Het indienen van het plan voor je kandidaatstelling kan tot uiterlijk 27 maart 2017 via e-mail:  universiteitsfonds@utwente.nl

Meer informatie over de beurs vind je op www.utwente.nl/ufonds

Wij zien je vooraanmelding en plan met belangstelling tegemoet!