UTAlumni NetwerkAgendaAlumni bezoek aan SingularityU

Alumni bezoek aan SingularityU Alumnikring Eindhoven

De Alumnikring van de Universiteit Twente heeft het genoegen jou als Alumnus van een van de drie Technische Universiteiten werkzaam in de regio Eindhoven e.o. uit te nodigen voor een demonstratie-event van SingularityU The Netherlands. Deze organisatie onderzoekt exponentiele technologieën en hun mogelijke toepassingen op grote sociale en maatschappelijke uitdagingen en brengt deze onder de aandacht van mensen, bedrijven en instellingen.

Wil je meer weten over SingularityU kijk dan op hun website.

Na ontvangst met koffie en cake en een inleidende lezing zal je getrakteerd worden op demo's en voorbeelden van deze technologieën waarna wordt afgesloten met een borrel.

SingularityU The Netherlands
Donderdag 8 december 19.00 u -23.00 u

19.00 u – ontvangst
19.30 u – lezing
20.00 u – demonstraties
21.30 u - borrel

APPARATENFABRIEK (Strijp-S)
Torenallee 22-06
5617 BD, Eindhoven

Gelieve je zo spoedig mogelijk op te geven bij je eigen alumnikringcoördinator want helaas zijn er slechts 17 plekken per universiteit beschikbaar vanwege de capaciteit van de locatie.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met alumni@utwente.nl.

Alumni bezoek aan SingularityU Alumnikring Eindhoven
Registreer