UTAlumni NetwerkAgendaKIVI Innovation Drinks Twente

KIVI Innovation Drinks Twente

KIVI Students Twente organiseert op donderdag 8 december weer een KIVI Innovation Drink Twente in The Gallery.

Dit event bestaat uit een informele netwerkborrel in het Grand Café en twee inspirerende presentaties. Het thema is dit keer ‘High Tech Systems’. De voertaal is Engels.

Albert Borreman

De eerste spreker is Albert Borreman, projectmanager bij Focal Vision & Optics, integratie- en ontwikkelingspartner met als focusgebieden Industrial Precision Inspectie, Medical Optical Systems en High Tech Optical Systems. Focal ontwikkelt en realiseert inline precisie inspecties en optische meetsystemen voor klanten in de automotive, life sciences en semicon industrie. Albert Borreman is verantwoordelijk voor subsidie projecten die gericht zijn op het onderhouden en uitbreiden van de IP van Focal. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor klant specifieke projecten waarbij vaak spectroscopie een rol speelt.

Herman Offerhaus

De tweede spreker Herman Offerhaus is onderzoeker en docent bij de vakgroep Optical Sciences van de UT. In zijn presentatie zal hij het hebben over vibrationele microscopie, quantum interferentie en breedband interferentie. Daarnaast vertelt hij over zijn onderzoek, en onderzoek in het optische cluster van de UT. Vervolgens belicht hij de technische kant, wetenschappelijke high-tech versus industriële high-tech, de toekomst van de optica, innovatie en vooruitgang en last-but-not-least high tech applicaties met low tech optica.

Voor wie?

Studenten, medewerkers en alumni zijn van harte uitgenodigd. Tijdens de borrel is er volop gelegenheid om contacten te leggen. Deelname is geheel gratis, inclusief drankjes en een hapje.

Wil je je netwerk uitbreiden of wil je meer weten over het onderwerp van vandaag? Meld je dan snel aan via onze website www.kivi.nl/kidt. We hopen je 8 december te ontmoeten!

KIVI Innovation Drinks Twente
Registreer