UTAlumni NetwerkAgendaASML Homecoming Day UT/MESA+

ASML Homecoming Day UT/MESA+

Heb jij je sinds je afstuderen al wel eens afgevraagd wat de nieuwste wetenschappelijke doorbraken op de UT zijn in jouw werkveld? Ben je benieuwd hoe de studenten van nu worden opgeleid om de technologieën van de toekomst te ontwikkelen? Wist je dat er meer dan 300 UT alumni bij ASML werken?

Om antwoord op al deze vragen en meer te kunnen geven organiseert MESA+ op 20 december een "Homecoming Day" voor alle UT alumni die werken bij ASML. Er is vervoer (per bus) geregeld vanaf ASML (Eindhoven) naar de UT (Enschede) en terug. Tevens is er de mogelijkheid om te dineren tijdens dit dagvullend programma. Voor meer informatie over dit event en het programma verwijzen wij je graag door naar de Engelse versie van dit event.

ASML Homecoming Day UT/MESA+
Registreer