Eindejaarsboodschap Engineering Technology

Tijdens de laatste edities van het ET-kerstevenement genoten we samen van ons traditionele buffet. Helaas is dat op dit moment niet mogelijk, maar we zijn blij dat we nog steeds online kunnen bijpraten.

Het jaar 2020 gaat de geschiedenis in als het jaar waarin de Faculteit ET zichzelf opnieuw uitvond. Het was een jaar van ongekende veranderingen. Ons onderwijs ging digitaal, we hadden een uitstekende onderzoeksbeoordeling en we zijn samen met de afdelingen op weg naar een nieuwe ET-strategie. Een jaar met hoogtepunten maar helaas ook rouwmomenten. Fred van Houten, Guilherme Phillips Furtado en Yanick Verkerk zullen gemist worden.

2020 is een jaar van verandering geweest. De voormalige decaan, Geert Dewulf, stapte terug en Bart Koopman werd zijn opvolger. Ton van den Boogaard en Mariska Giesen zijn ook toegetreden en hopelijk zijn we in februari weer compleet als faculteitsbestuur. Er zijn ook veel nieuwe gezichten op andere facultaire functies; welkom jullie allemaal! We hebben er alle vertrouwen in dat we samen energie zullen toevoegen aan de organisatie.

We willen jullie bedanken voor al jullie (extra) inspanningen dit jaar en we vertrouwen erop dat jullie de batterijen een beetje zullen opladen en dat jullie allemaal zullen genieten van het feestelijke seizoen.

Geniet van deze ET eindejaarsfilm vol wensen met een gloeiend element.

Tot ziens in 2021!

De beste wensen,
Faculteitsraad ET

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)