Volg een exclusieve Taster Day!

Een uniek voorproefje van je favoriete studie!

Volg een exclusieve Taster Day!

Probeer je favoriete studie uit voordat je een studiekeuze maakt.

Ben je serieus enthousiast over een van onze masters of bachelors? Een aantal opleidingen biedt je de kans om een Taster Day te volgen: een uniek voorproefje van de studie die je interesseert.

In een drie uur durende sessie volg je een verdiepingsprogramma dat is voorbereid door je toekomstige docenten en onze studenten, exclusief georganiseerd voor jou en andere studiezoekers. Een Taster Day vindt meestal plaats op de campus in Enschede, soms online.

Aanmelden Taster Day

Meld je hieronder aan om zeker te zijn van je plek! Na jouw inschrijving ontvang je Engelstalige mails omdat de voertaal tijdens Taster Days Engels is (Nederlandstalige opleidingen uitgezonderd). Voorafgaand aan de Taster Day, kun je ook een rondleiding over de campus volgen. Geef in het aanmeldformulier aan of je hier gebruik van wilt maken.

Kies een opleiding
Geen resultaten

Technische Natuurkunde

10 apr 2024

Zit je in vwo 5 of 6 en is Technische Natuurkunde de juiste keuze voor jou? Probeer het uit tijdens de Taster Day op woensdag 10 april! We hebben een leuk programma voor je samengesteld waarbij je onder andere aan de slag gaat met het bouwen van je eigen “Marslander”. Daarnaast heb je alle tijd om vragen te stellen aan onze studenten en opleidingsstaf.

On-campusBachelor

University College Twente (ATLAS)

19 apr 2024

Ben je benieuwd hoe het is om te studeren op één van de meest innovatieve universiteiten van Nederland?

Kom naar het University College Twente voor onze exclusieve Taster Day! Dit is je kans om een kijkje te nemen in de wereld van interdisciplinaire studies, waar wetenschap, techniek en sociale wetenschappen samenkomen om de probleemoplossers van morgen te vormen.

Wat kun je verwachten?

Interactieve workshops
Campus tour
Meet & Greet met onze studenten en docenten

On-campusBachelor

Wat kun je verwachten?

Het programma van een Taster Day verschilt per opleiding. Over het algemeen ziet het er als volgt uit:

• Voor wie is een Taster Day interessant?

Voor studiezoekers met serieuze interesse voor een specifieke master of bachelor. Na het volgen van een Taster Day heb je een goed beeld van de studie en kun je je vol vertrouwen inschrijven.

Woon je in niet in Nederland en is het lastig om een Taster Day op onze campus bij te wonen? Dan is een videobelafspraak met een van onze studenten ook een goede optie om meer te weten te komen over de studie waar je enthousiast over bent. Meld je aan voor een online meet-up!

• Wanneer vindt een Taster Day plaats?

Taster Days worden op verschillende momenten in het jaar georganiseerd. Kijk in het overzicht op welke data de studie die jou interesseert een Taster Day organiseert.

Campus tour

Verdiepend programma

Staat jouw favoriete opleiding er niet tussen?

Het volgen van een Meeloopdag is ook een goede optie om een studie en onze universiteit te verkennen. Meld je aan en krijg een persoonlijke introductie van de student die de opleiding van jouw interesse volgt! Meer informatie en aanmelden.

Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: