HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenUT Climate Centre: dien een voorstel in (gesloten)

UT Climate Centre: dien een voorstel in (gesloten) Seed funding voor klimaatgerelateerde projecten

LET OP: deze call is gesloten. Toekomsite calls zullen worden aangekondigd op de website van het Climate Centre.

------

Het UT Climate Centre doet een oproep voor voorstellen voor seed funding ter ondersteuning van klimaatgerelateerde projecten van medewerkers en studenten van de UT. Het centrum wil projecten ondersteunen die kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van expertise in het gebruik van een geo-techno-sociale benadering voor klimaatoplossingen. De projecten kunnen onderzoeks- en onderwijsgerelateerd zijn en kunnen betrekking hebben op uiteenlopende onderwerpen die verband houden met de aanpak van de klimaatcrisis.

Dit artikel is een herhaling: deze oproep is oorspronkelijk gepubliceerd op 10 mei

De startfinanciering is bedoeld ter ondersteuning van ideeƫn voor de ontwikkeling van voorstellen, onderzoek, communicatie/publicatie, onderwijsontwikkeling, de organisatie van symposia en andere activiteiten die de doelstellingen van het UT Climate Centre bevorderen. Wij moedigen voorstellen aan die disciplinaire grenzen overbruggen en samenwerken met stakeholders buiten de academische wereld, zoals beleidsmakers, industriƫle partners en maatschappelijke organisaties.

Meer informatie is te vinden in de Engelstalige versie van dit bericht.