HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenWegwerkzaamheden kruising De Zul -Boerderijweg vanaf 21 februari

Wegwerkzaamheden kruising De Zul -Boerderijweg vanaf 21 februari

Vanaf maandag 21 februari start Lansink Wegenbouw met de wegwerkzaamheden aan de kruising De Zul-Boerderijweg. In dit bericht lees je hier meer over. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd in het kader van het project 30km-zone campus.

Wat gaat er gebeuren?

De kruising wordt omgebouwd naar een plateau. Dit betekent dat de volledige constructie wordt opgebroken en er nieuwe bestratingsmaterialen aangebracht gaan worden. Het plateau wordt met gele stenen verhoogd aangebracht om de veiligheid te vergroten. De werkzaamheden starten op maandag 21 februari en duren circa drie weken.

Ons werkgebied (rood gearceerd) en de omleiding (rode lijn) zijn hieronder in figuur 1 weergegeven:

Figuur 1: huidige situatie waarbij met rood de omleiding is aangegeven.

Doorgaand verkeer richting de Boerderijweg kan gebruikmaken van de tijdelijke omleiding over parkeerplaats P1. Ook het verkeer richting het U Parkhotel, High Tech Factory en Campus 053 kan gebruikmaken van deze route. Om gebruik te kunnen maken van deze bypass dien je aan te rijden via de Hallenweg en De Zul. De rijroute is in bovenstaande figuur 1 weergegeven met een rode lijn.

Aan de Zul en Dienstweg zitten een aantal panden, zoals de volgende UT gebouwen:
Garage (5), Paviljoen (6), Seinhuis (7), Hogedruklab (8), en NewMotion Charging Station.
Deze panden blijven bereikbaar. Je dient gebruik te maken van de Hallenweg en De Zul.

Heb je vragen over dit bericht, neem contact op met Andre de Brouwer.