HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenWegwerkzaamheden fietsoversteek Boerderijweg vanaf 18 januari

Wegwerkzaamheden fietsoversteek Boerderijweg vanaf 18 januari

Vanaf dinsdag 18 januari starten de wegwerkzaamheden aan de fietsoversteek bij de Boerderijweg. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd in het kader van het project 30km-zone campus.

Wat gaat er gebeuren?

De kruising wordt omgebouwd naar een plateau. Dit betekent dat de volledige constructie wordt opgebroken en er nieuwe bestratingsmaterialen aangebracht gaan worden. Het plateau wordt met gele stenen verhoogd aangebracht om de veiligheid te vergroten. De werkzaamheden starten op dinsdag 18 januari en duren circa drie weken.

Aan de Boerderijweg zitten een aantal panden, zoals U Parkhotel, Camelot, Boerderij en Schuur. Deze panden blijven bereikbaar vanaf de Drienerlolaan en Boerderijweg. Het werkgebied (rood gearceerd) en de aanrijroute (blauwe lijn) zijn hieronder in figuur 1 weergeven:

Figuur 1, huidige situatie waarbij met blauw de aanrijroute is aangegeven

Route parkeren op de campus

Maak je gebruik van de parkeerplaatsen P1, P2, P3 en P4 op de campus, sla dan links af op de ovonde bij de hoofdingang van de Spiegel.

Heb je vragen over dit bericht, neem contact op met Andre de Brouwer.