Een boost geven aan je studie? Doe mee aan een van onze challenges bij ECIU University!

De ECIU University geeft studenten de kans om bij te dragen aan het oplossen van real-life problemen die van invloed zijn op mensen en het milieu, wereldwijd. Daarnaast ontwikkel je vaardigheden en ervaringen die je helpen bij je toekomstige carrière.

Deze uitdaging wordt je aangeboden door de ECIU University, een combinatie van 12 universiteiten die bijdragen aan een veerkrachtige wereld. Dit betekent dat je in feite toegang hebt tot 12 geweldige universiteiten in heel Europa. Hun opleidingen, hun campussen, hun faciliteiten. Hun studenten, docenten en onderzoekers. Hun ervaring, hun netwerk. Noem maar op, wat van hen is, is van jou.

Kijk op de ECIU website voor meer informatie.