Nieuwsbrief Universiteitsraad 2021

Het centrale medezeggenschapsorgaan van de Universiteit Twente is de Universiteitsraad. De Universiteitsraad heeft regelmatig vergaderingen met de leden van het College van Bestuur, tijdens deze vergaderingen worden de raadsleden (waar mogelijk) in de gelegenheid gesteld invloed uit te oefenen op of advies te geven over het beleid van de Universiteit Twente op centraal niveau.

De Universiteitsraad brengt na afloop van elke overlegvergadering met het College van Bestuur een nieuwsbrief uit. Deze nieuwsbrief bevat een aantal artikelen van de besproken onderwerpen. Wilt u deze nieuwsbrief lezen? Klik dan op de bijgaande link: Uraad nieuwsbrief

Voor meer informatie over deze nieuwsbrief of de Universiteitsraad kunt u terecht bij mw. L. Tijink-Zinad (tel. 053-489 2026) of mw. I. Olde Engberink (tel. 053-489 2027).