Updates Student Services Contact Centre

Heb je vragen over je studie aan de UT? Het Student Services Contact Centre is de plek waar je als student terecht kan met al je vragen over administratieve zaken. Hieronder vind je de laatste ontwikkelingen wat betreft korting op het collegegeld voor het aankomende studiejaar en de openingstijden van Student Services Contact Centre.

Korting op het collegegeld studiejaar 2021-2022

Voor het komende studiejaar geldt er een korting op het collegegeldtarief vanwege de huidige COVID-19 situatie. Ben je benieuwd wat dit betekent voor jou? De exacte bedragen zijn te vinden op onze website over collegegeld tarieven.

Openingstijden Student Services Contact Centre

De balie in de Vrijhof is beperkt geopend en kan alleen op afspraak bezocht worden vanwege de huidige lockdown. Wel kun je ons op alle werkdagen telefonisch en per mail bereiken tussen 10:00 en 16:00. Kijk voor onze actuele balie openingstijden en het maken van een afspraak op onze contactpagina.