HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenNationale Studenten Enquete (NSE) start half januari

Nationale Studenten Enquete (NSE) start half januari

Half januari gaat de Nationale Studenten Enquête 2021 (NSE) van start. De NSE is een landelijk onderzoek waarin jaarlijks tienduizenden bacherlor- en masterstudenten hun mening geven over hun studie. Ook de Universiteit Twente doet hier aan mee.

Check je mail
Je ontvangt vanaf half januari een uitnodiging per e-mail. In deze e-mail staat een link waarmee je direct kunt inloggen.

De Nationale Studenten Enquête: waarom?

• Jouw mening helpt de UT om de kwaliteit van het onderwijs te kunnen verbeteren.
  • Jouw mening helpt aankomend studenten bij het maken van de juiste studiekeuze: de resultaten worden gepubliceerd op de onafhankelijke vergelijkingssite Studiekeuze123.nl en worden daarnaast ook gebruikt als belangrijke bron voor de Elsevier studiegids en de Keuzegids Universiteiten.
  • Maak kans op mooie prijzen als:
    • 1 x Apple MacBook Air (t.w.v. €1.199,-)
    • 4 x Sony noise cancelling headphones (t.w.v. €380,-)
    • 3x Logitech muis en toetsenbord (t.w.v. €218,-)
    • 400 x Bol.com bon (t.w.v. €25,-)