Benoeming leden Faculteitsraad BMS 2020

Graag stellen wij de nieuwe medewerkers en studenten van de Faculteitsraad BMS aan je voor.De volgende personeelsleden zijn benoemd voor de periode 1 september 2020 - 31 augustus 2022.

• Mirjam Galetzka
  • Frederik Vos

Aangezien er slechts twee personeelsleden zijn, zullen we in september drie extra leden moeten werven. Deze vijf studenten worden benoemd in het studentenorgaan van de Faculteitsraad voor de periode 1 september 2020 - 31 augustus 2021.

• Daan Peters
  • Yorick Moleman
  • Hidde Zijlstra
  • Thomas Hazewindus
  • Jelle van Pijkeren

Wat doet een Faculteitsraad?

De Faculteitsraad BMS vertegenwoordigt zowel het personeel als de studenten en bestaat uit vijf personeelsleden en vijf studenten. De raad geeft gevraagd of ongevraagd advies aan de decaan over alle zaken die voor de faculteit, haar personeel en/of studenten van belang zijn.

Meer weten?

Meer informatie over de Faculteitsraad BMS en de verkiezingen is te vinden op de BMS intranetsite.

Wij wensen alle nieuwe leden van de Faculteitsraad veel succes en plezier!

De Kiescommissie BMSÂ