HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenOnline Open Dag: bijna 4.000 bezoekers over twee dagen

Online Open Dag: bijna 4.000 bezoekers over twee dagen

Vorige week vonden er niet één, maar twee Online Open Dagen plaats op onze campus. Tijdens de liveshow op woensdag lag de focus meer op nationale bezoekers, terwijl er vrijdag meer aandacht werd besteed aan internationale studenten. Met bijna 4.000 bezoekers afkomstig uit meer dan 100 landen kan het evenement wat ons betreft gerust een groot succes genoemd worden.

Kon jij er niet bij zijn of wil je de Online Open Dag opnieuw beleven? Geen probleem! Bekijk de onderstaande aftermovie voor een kleine impressie of kijk de show hier in zijn geheel terug.

Masteropleiding?

Wil jij volgend jaar beginnen aan een masteropleiding aan de Universiteit Twente en heb jij nog vragen over een specifieke masteropleiding, de situatie rondom COVID-19 of heel wat anders? Bezoek dan onze masterwebsite of neem dan contact op met ons Student Services Contact Centre. Zij helpen jou graag verder!