HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenMet 'Shaping203'gaat de Universiteit Twente met een frisse visie het decennium in

Op de Universiteit Twente gaan we het nieuwe decennium in met een frisse visie op onze unieke rol in de samenleving en hoe we die willen invullen: Shaping2030, de gloednieuwe missie, visie en strategie van de UT. We presenteren het je met dankbaarheid voor je betrokkenheid, met oprechte trots - en met een uitnodiging om ons te helpen het voort te zetten, en met anderen te delen hoe de UT de lat hoger wil leggen en de impact ervan wil vergroten.

EEN ROUTEKAART NAAR SPANNENDE, NIEUWE MOGELIJKHEDEN

Bij Shaping2030 gaat het erom de handen ineen te slaan om sterker, ondernemender en effectiever te worden in het beïnvloeden van de samenleving als 'de ultieme people-first university of technology'. Het is onze routekaart naar spannende, nieuwe mogelijkheden voor innovatie en samenwerking met collega's, private en publieke partners en zelfs met individuele burgers.

Met het nieuwe decennium, dat slechts twee maand oud is, zijn we al begonnen met het waarmaken van de ambities die in Shaping2030 zijn gepresenteerd. Samen met onze faculteiten, instituten en serviceafdelingen werken we momenteel aan een implementatieplan, waarin we schetsen hoe we aan de slag gaan met het realiseren van de nieuwe strategie. In dit plan verzamelen we alle initiatieven en activiteiten die relevant zijn voor Shaping2030.

EEN DUBBELE UITNODIGING OM DE TOEKOMST SAMEN VORM TE GEVEN

Realiseer jij je dat wij samen de samenleving vormgeven en dat jij een van de belangrijkste ambassadeurs van de UT bent? In dat licht bieden we twee uitnodigingen aan:

1. Stuur ons een e-mail om ons te laten weten hoe jij denkt dat we de strategie uit Shaping 2030 kunnen implementeren, zodat we jouw ideeën kunnen opnemen in het implementatieplan.

2. Maak maximaal gebruik van onze Shaping2030-communicatiemiddelen om snel inzicht te krijgen in de volledige bedoeling ervan en deze met anderen te delen. De toolset bevat een visual, een online brochure en een PowerPoint-presentatie. Voel je vrij om deze te gebruiken om het woord te verspreiden en je eigen initiatieven te stimuleren. Meer info nodig? Bekijk het volledige Shaping2030-document.

Voor regelmatig nieuws en updates, hou www.utwente.nl/shaping2030 in de gaten.