HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenSluiting parkeerplaats P0 vanaf maandag 19 oktober

Sluiting parkeerplaats P0 vanaf maandag 19 oktober

Parkeerplaats P0 (naast het gebouw Langezijds) gaat vanaf maandag 19 oktober dicht in verband met bouwactiviteiten rondom het gebouw Langezijds. We vragen je vanaf dat moment van andere parkeerplaatsen gebruik te maken, bijvoorbeeld parkeerplaats De Esch. Zie plattegrond voor alle parkeerplaatsen op onze campus.

Welke bouwwerkzaamheden gaan plaatsvinden?
Vanaf maandag 19 oktober start Dusseldorp infra – sloop – milieutechniek bv met het saneren van het gebouw Langezijds. Dit jaar houden zij zich bezig met het verwijderen van gevels en het slopen van de oude dakbedekking. In het nieuwe jaar starten ze met het maken van de sparingen in het dak en vloer voor de nieuwe benodigde atria en met het bouwen van de nieuwe entree voor de herhuisvesting van ITC in gebouw Langezijds. Na de saneringswerkzaamheden neemt de nog te selecteren bouwaannemer het bouwterrein over en zal de duurzame renovatie starten.