HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenAankondiging open spreekuur - verkennend bezoek Instellingsaudit 2019

Aankondiging open spreekuur - verkennend bezoek Instellingsaudit 2019

Aan het einde van de eerste dag van het verkennend bezoek heeft elke UT-medewerker en student de mogelijkheid om tijdens het open spreekuur met het NVAO-panel te spreken. Dit spreekuur biedt medewerkers en studenten de mogelijkheid om structurele zaken op de UT te bespreken en hun eigen visie op kwaliteitsborging op de UT  uit te drukken.

Degenen die van deze mogelijkheid gebruik willen maken, kunnen zich via e-mail (l.oosterveld@nvao.net) aanmelden bij de procescoördinator van de NVAO, Laura Oosterveld. Het open spreekuur vindt plaats op 11 november 2019 van 18.30 tot 19.30 uur in Hampshire Hotel "De Broeierd."

Lees meer over de instellingsaudit 2019