HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenMinder studieplekken beschikbaar op 27 en 28 november in de Technohal

Minder studieplekken beschikbaar op 27 en 28 november in de Technohal Dies Natalis 29 november

Vrijdag 29 november vindt de 58e DIES Natalis plaats in het TechMed Centrum. Woensdag 27 en donderdag 28 november vinden daarvoor de opbouwwerkzaamheden plaats, waardoor er minder tot geen vrije studieplekken beschikbaar zijn. Ook zal het restaurant in de Technohal vanaf woensdag tot en met vrijdag de 29e gesloten zijn.

Dies Natalis 29 november
Op de dag van de Dies Natalis is de Technohal alleen toegankelijk voor genodigden op vertoon van de Ticket en voor medewerkers en studenten die geregistreerd staan.