HomeOnderwijsOnderwijs voor professionalsRené Torenvlied benoemd tot hoogleraar Public Management

René Torenvlied benoemd tot hoogleraar Public Management

Prof. dr. R. Torenvlied per 1 oktober benoemd als hoogleraar Public Management bij MB

Prof. dr. René Torenvlied is per 1 oktober benoemd als hoogleraar voor de leerstoel Public Management (1 fte) binnen de vakgroep Public Administration. Hij startte zijn wetenschappelijke loopbaan aan de Universiteit Groningen, waar hij cum laude promoveerde. Vervolgens was hij post doc en Universitair Docent aan de Universiteit van Amsterdam, waarna hij na twee jaar overstapte naar de Universiteit Utrecht. Bij de Universiteit Utrecht groeide hij door naar een UHD positie en vervulde hij daarnaast ook een deeltijd hoogleraar positie in Groningen, binnen de bijzondere leerstoel in Models of Collective Decision-making and Implementation. In 2011 werd prof. dr. R. Torenvlied benoemd als hoogleraar Public Sector Management aan de Universiteit van Leiden. Vanaf 2012 is hij wetenschappelijk directeur van het Institute of Public Administration van de Universiteit Leiden.

Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: