HomeOnderwijsOnderwijs voor professionalsVan Mars One tot Pammografie tijdens de Military
Arno Wielders Mars One

Van Mars One tot Pammografie tijdens de Military

Tijdens de Military in Boekelo afgelopen vrijdag 11 oktober organiseerde de UT in samenwerking met Hecla Professional een netwerkbijeenkomst voor bedrijfsleven, studenten en wetenschappers. In de bomvolle tent aan het parcours met de kletterende regendruppels op het dak presenteerden de aanwezigen zich aan elkaar.

Onder het genot van een informele lunch deed Caroline Regtuit van Professional Learning de aftrap met een introductieverhaal over de diverse studiemogelijkheden voor de Master Risicomanagement en de Master Public Management. UT- Campusmanager Monique van der Burg toonde een video met de mogelijkheden voor kinderen om te sporten op de UT, bijvoorbeeld door de verzorging van zwemlessen. Vervolgens stelden de voorzitters van de twee studieverenigingen van de Faculteit Management & Bestuur zich aan het publiek voor (Stress en Sirius).

Hoofdspreker van deze middag was
Arno Wielders van Mars One die als een van de medeoprichters vertelt over de missie naar Mars. De UT is partner van deze Mars One missie. Vragen uit het publiek bestonden vooral uit “hoe vinden jullie de juiste kandidaten en hoe blijven deze mensen in leven?” Jennifer Herek, de decaan van het University College ATLAS gaf aansluitend een uiteenzetting over de opleiding en de aansluiting met Mars One. Het podium bood tenslotte plaats aan Wiendelt Steenbergen die kort een beroep deed op het publiek voor wat betreft zijn onderzoek naar ‘Tumoren kun je horen’ en het ‘Pammografie onderzoek’. De middag sloot af met een netwerkborrel.

Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: