Brochure ontvangen?
Alle informatie overzichtelijk en bij de hand.

STARTDATA

De Masterclass Strategievorming & Organisatieontwikkeling start op 20 en 21 september 2018.

De opleiding kan ook incompany worden aangeboden. In dat geval kan de course op door u gewenste onderdelen worden uitgebreid of ingekort. Opleidingsdata kunnen in overleg worden vastgesteld en de studielocatie is binnen uw eigen organisatie of op een zelf te bepalen locatie.

Locaties: Utrecht en enschede

Utrecht is de hoofdlocatie van deze opleiding. De Masterclass Strategievorming & Organisatieontwikkeling, onderdeel van de Master Public Management, start met een tweedaags seminar (van donderdagochtend 9.30 uur tot vrijdagmiddag 16.00 uur) op de campus van de Universiteit Twente. Daarna volgen acht vrijdagen (van 9.30 tot 16.30 uur) in Utrecht bij Regardz La Vie. Beide locaties zijn gemakkelijk bereikbaar met OV en auto.

Datum

Locatie

20, 21 & 28 september 2018

Campus Universiteit Twente (Drienerburght)

5 & 12 oktober 2018

Regardz La Vie, Utrecht

2, 9, 16, 23 & 30 november 2017

Regardz La Vie, Utrecht

Informatiebijeenkomst 15 december
UW LEIDINGGEVENDE OVERTUIGEN VAN DEZE INVESTERING?
Bekijk programma

KOSTEN masterclass strategievorming & organisatieontwikkeling

De kosten voor de Masterclass Strategievorming & Organisatieontwikkeling omvatten:

  • opleidingskosten, waarin begrepen alle colleges, alle literatuur, toegang tot de digitale leeromgeving van de Universiteit Twente
  • arrangementskosten, waarin begrepen alle verblijfs- en overnachtingskosten.

De totale investering voor de Masterclass Strategievorming & Organisatieontwikkeling bedraagt €5.500 opleidingskosten plus €850 arrangementskosten.

Vragen? Advies nodig?
Studieadviseur Marjolein helpt u graag.
Bek nu

Indien u de opleiding privé of zakelijk financiert; er zijn mogelijkheden voor belastingvoordeel tot 50% van de opleidingskosten. Voor meer informatie adviseren we u contact op te nemen met de belastingdienst, uw belastingadviseur of uw accountant.

Chat offline (contact)