Zie Opleidingen

Masterclass Marketing & Supply Management

Deze masterclass introduceert de basis van marketing concepten vanuit een ‘design thinking’ perspectief, oftewel marketing tools en methoden worden gebruikt om strategische situatie te verkennen, en een design thinking benadering om nieuwe oplossingen vorm te geven voor de klant en de mogelijkheden in de organisatie.

In navolging van Henry Fords beroemde quote “If everyone is moving together, then success takes care of itself” is het duidelijk dat dat success alleen komt wanneer state-of-the art marketing hand in hand gaat met geavanceerd supply management met oog voor inkoop- en productieprocessen.

De masterclass omvat twee seminars van 2 dagen. Het eerste seminar focused op Marketing & Design Thinking, het tweede op Production & Supply Management. De afrondende opdracht is in de vorm van een ‘Research World Café’ door de deelnemers zelf te organiseren op een gezamenlijk in te plannen terugkomdag waarbij ook collega('s) van de organisaties waar de deelnemers werkzaam zijn kunnen aanschuiven en staan in het teken van het betrekken en combineren van de inzichten uit beide seminars en de eigen (bedrijfs) ‘innovation’ journey.

STARTDATA 

De masterclass start in februari 2022 in het U Parkhotel op de campus van de Universiteit Twente en heeft plaats voor maximaal 20 deelnemers.


Seminar

Startdata

1. Marketing & Design Thinking

17 & 18 februari 2022

2. Production, Purchasing & Supply Management

10 & 11 maart 2022

Afronding - World Café

22 april 2022

KERNDOCENTEN 

Opleidingsoverzicht

Diploma
Masterclass Marketing & Supply Management
Graad: certificate
CROHO-code
Duur
2 maanden
Voltijd/deeltijd
Deeltijd
Taal
100% Engelstalig
Instroommoment
16 februari 2022 - 21 april 2022
Numerus fixus
Er is een numerus fixus van 20 plaatsen