Aankondiging van het Risk & Resilience in 2020

RISK & RESILIENCE ONLINE - 3, 4 EN 5 NOVEMBER 2020

Je kunt er niet omheen – de uitbraak van het coronavirus heeft de wereld op zijn kop gezet. De impact was – en is nog steeds – enorm. Voor iedereen. Hadden wij dit kunnen verwachten? Hadden wij kunnen inschatten hoe groot de impact voor onze maatschappij, voor onze economie en voor onze organisaties was? Hadden wij beter op de hoogte kunnen en moeten zijn van de risico’s die deze pandemie met zich meebracht en onmiskenbaar nog meebrengt en mee gaat brengen? En wat kunnen we leren van de tijd die achter ons ligt?

VAN BIG DATA NAAR RISICOMANAGEMENT, VAN FESTIVAL NAAR ONLINE 

Wat hadden we grote plannen voor het Risk & Resilience Festival op 5 november van dit jaar. Wij gingen voor een bruisend festival, met als hoofdthema: ‘Big Data’. Maar dat thema past niet in deze tijd – net als een festival. Met veel mensen bij elkaar komen om ideeën, ervaringen en kennis uit te wisselen –  kan niet in de tijd waarin we nu leven. Daarom hebben we – samen met co-organisatoren PRIMO en het Genootschap voor Risicomanagement - gekozen voor een thema dat nu veel beter past: ‘After the crisis? Implications for managing risk and resilience’. Een aangepast thema dus. En de vorm is ook anders. We houden bruisende en inspirerende online sessies in plaats van een bruisend en inspirerend festival.

HET BELANG VAN RISICOMANAGEMENT EN WEERBARE ORGANISATIES 

Nu meer dan ooit is duidelijk hoe belangrijk ons vakgebied is. Wat kunnen we leren van alles wat nu achter ons ligt? En hoe zijn we goed voorbereid op alles wat nog kan komen? Want vergis je niet, de risico’s van een wereldwijde uitbraak van een virus dat voor mensen levensgevaarlijk kan zijn, stond niet in de top 5 van grootste risico’s voor onze samenleving. Hoe zorgen we dus dat we niet nog een keer verrast worden door een virus dat onze wereld, economie en persoonlijke levens ontwricht en onze manier van samenleven drastisch verandert, misschien wel voor altijd?

LEERZAME EN INSPIRERENDE ONLINE ONTMOETINGEN

Ons driedaagse online event bestaat uit interactieve, verassende en leerzame online sessies. In deze sessies ontmoeten wetenschappers, risicomanagers en professionals elkaar om samen te leren en samen op zoek te gaan naar de juiste vragen die beantwoord moeten worden zodat organisaties nu en in de toekomst beter zijn voorbereid op alle gebeurtenissen die ons te wachten staan. Help jij ons met het vinden van antwoorden? Be prepared

PRAKTISCHE INFORMATIE

  • Schriftelijk verslag van Risk & Resilience Online

    Op de websites van de UT, Genootschap van Risicomanagement en PRIMO publiceren we verslagen van Risk & Resilience Onlline. Ook kun je – als deelnemer – alle online sessies en events terugkijken.

  • Kosten

    Als je deelneemt aan Risk & Resilience Online, brengen wij € 45,- in rekening. Studenten en medewerkers van de UT kunnen gratis deelnemen aan het event.

  • Wil jouw organisatie ons steunen?

    STEUN DE NEDERLANDSE VOEDSELBANKEN EN WORDT PARTNER

    Helaas is het dit jaar niet mogelijk - zoals je van ons gewend bent - een informatiemarkt in te richten. Maar we hebben wel nagedacht over de wijze waarop wij jouw organisatie ‘in beeld kunnen brengen en kunnen houden’. Dit jaar zal de opbrengst van het Risk & Resilience Online evenement ten goede komen van de Nederlandse Voedselbanken. Organisaties die in deze tijd een belangrijke rol spelen voor zij die het financieel moeilijk hebben. Jouw organisatie kan ons hierbij ondersteunen!

    Dit jaar bieden wij de volgende sponsorpakketten:

    • Partner

      Bij afname van minimaal 25 deelname tickets: € 750,- (€ 30,- per ticket)

    • Bronzen partner

      Bij afname van 50 deelname tickets:  € 1.375,- (€ 27,50 per ticket)

    • Zilveren partner

      Bij afname van 75 deelname tickets: € 1.875,- (€ 25,- per ticket)

    • Gouden partner

      Bij afname van 100 deelname tickets: € 2.250,- (€ 22,50 per ticket)

    • Diamanten partner

      Bij afname van 150 deelname tickets: € 3.000,- (€ 20,- per ticket)

    Als tegenprestatie bieden wij:

    • Jouw logo op onze website, onder de rubriek partners, met een link naar uw website;  
    • Jouw logo verschijnt op 3, 4 en 5 november voorafgaand aan, tijdens en na afloop van de webinars;
    • Een gepersonifieerde banner van het Risk & Resilience Online event + logo van de organisatie. Deze banner kan worden ingezet voor jullie eigen communicatie;
    • Het logo komt voorbij in onze communicatie berichten: social media, e-mail en in het totaaloverzicht;
    • Tickets voor jullie eigen medewerkers en relaties tegen een gereduceerd deelname tarief van maximaal € 30,- per ticket (normaal € 45,-).

    Wij hopen dat jij een bijdrage wil leveren aan een succesvol event en de activiteiten van de Voedselbanken Nederland.

    Voor meer informatie of aanmelding als partner, kun je mailen naar professional-learning@utwente.nl.

RISK & RESILIENCE ONLINE IN HET KORT

Thema:                After the crisis? Implications for managing risk & resilience

Wanneer:           dinsdag 3, woensdag 4 en donderdag 5 november 2020 (16.00 - 18.00 uur). Je kunt natuurlijk ook een deel van het event bijwonen.

Doel:                    Onderzoeksresultaten, onderzoeksmethoden, kennis, ideeën en ervaringen met en over het managen van een crisis – ontstaan door een pandemie – bij elkaar brengen en met elkaar vaststellen wat de impact is op ons vakgebied: het managen van risk en resilience. Wat kunnen we ervan leren en wat gaan we doen? Wat moeten we nu doen?

Organisatie:       Universiteit Twente & Genootschap voor Risicomanagement & PRIMO

Waar:                 Online, vanuit jouw eigen kantoor of aan jouw eigen keukentafel

Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken:
Accepteer cookies