HomeOnderwijsMasterDJ Funkerman naar CuriousU
DJ Funkerman
Logo Funkerman
Greg Shapiro

DJ Funkerman naar CuriousU De internationaal bekende DJ Funkerman komt naar het UT Summerschool CuriousU festival

De internationaal bekende DJ Funkerman komt naar het UT Summerschool CuriousU festival en laat zijn kunsten horen op dinsdag 18 augustus tijdens de Goodbye party voor de CuriousU deelnemers. Funkerman is een van de meest toonaangevende namen in de house muziek. De DJ is beroemd vanwege zijn fusing house music met stijlen als hip hop, soul, jazz en funk en laat echte en originele house muziek horen. Naast DJ Funkerman is komediant Greg Shapiro vastgelegd. Hij geeft een inspirerende lezing in de ochtend. Wil jij ook naar CuriousU? Het Summerschool festival biedt naast diverse interessante cursussen veel vertier. Kijk op deze link voor het Summerschool programma en het festival programma. Aanmelden kan nog.

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)
Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: