HomeOnderwijsMasterInnovatielezing en Hi-Tech Fashion event
Innovatielezing 2015
www.sensoree.com

Innovatielezing en Hi-Tech Fashion event 2 juni 2015 vanaf 14:15 uur #innovationlecture#utwente

De Universiteit Twente kent een lange traditie als het om ondernemen en ondernemerschap gaat. Business voortkomend uit wetenschappelijk onderzoek vormt meer dan ooit de motor voor economische groei. Verworven kennis omzetten naar economische bedrijvigheid of maatschappelijk nut, is één van de kerntaken van de UT. Met meer dan 800 spin- off bedrijven is de UT koploper in Europa. Samen met studenten, bedrijfsleven en de overheid staan de wetenschappers van de UT voor de technologische en maatschappelijke oplossingen van morgen: University of Twente, the University of Booming Business! Je bent welkom bij de Innovatielezing 2015.

Sprekers

Spreker Neelie Kroes is Special Envoy van StartupDelta. Ze zet Nederland op de kaart als Europese startup hub. Yori Kamphuis is mede-oprichter van Coblue Cybersecurity. Hij is UT-alumnus en Futurist year 2013. Ray Quintana is General Partner van Cottonwood Technology Fund, dat vorig jaar in Twente zijn Europese hoofdkantoor opende.  De moderator tijdens de Innovatielezing is Jim Stolze. Stolze is ondernemer en schrijver.

Hi-Tech Fashion event

Tijdens de Innovatielezing vindt er een Hi-Tech Fashion event plaats. De UT laat, ondersteund door haar slogan High Tech Human Touch, de ontwikkelingen zien op het vlak van wearable technology. Fashion van de toekomst met technieken als 3d- printen, laser, led, solar en meer. De ontwerpers met internationale allure die meedoen zijn o.a. Pauline van Dongen, Hellen van Rees, Leonie Smelt, Leonie Tenthof van Noorden, Sensoree, Maartje Dijkstra en ontwerpers van de UT en Saxion.

Programma en aanmelden

Programma Innovatielezing 2015 en aanmelden Innovatielezing 2015.

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)
Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: