HomeOnderwijsMasterAanmelden Innovatielezing 2015 nu open
Innovatielezing

Aanmelden Innovatielezing 2015 nu open 2 juni 2015 vanaf 14:15 uur

De Universiteit Twente kent een lange traditie als het om ondernemen en ondernemerschap gaat. Business voortkomend uit wetenschappelijk onderzoek vormt meer dan ooit de motor voor economische groei. Verworven kennis omzetten naar economische bedrijvigheid of maatschappelijk nut, is één van de kerntaken van de UT. Met meer dan 800 spin- off bedrijven is de UT koploper in Europa. Samen met studenten, bedrijfsleven en de overheid staan de wetenschappers van de UT voor de technologische en maatschappelijke oplossingen van morgen: University of Twente, the University of Booming Business!

Sprekers

Neelie Kroes

Kroes is Special Envoy van StartupDelta. Ze zet Nederland op de kaart als Europese startup hub.

Yori Kamphuis

Kamphuis is mede-oprichter van Coblue Cybersecurity. Hij is UT-alumnus en Futurist year 2013.

Ray Quintana

Quintana is General Partner van Cottonwood Technology Fund, dat vorig jaar in Twente zijn Europese hoofdkantoor opende.

Jim Stolze

De moderator tijdens de Innovatielezing is Jim Stolze. Stolze is ondernemer en schrijver.

Aanmelden Innovatielezing 2015

www.utwente.nl/innovatielezing

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)