HomeOnderwijsMasterCuriousU International Summer School

CuriousU International Summer School

Ben je plannen aan het maken voor de zomer van 2022? Doe dan mee aan de CuriousU International Summer School van 14-23 augustus aan de Universiteit Twente en ontvang tot 80% korting op het inschrijfgeld.

Het is een geweldige manier om je zomerdagen door te brengen met het volgen van cursussen buiten je academische kalender, inspirerende workshops, sportactiviteiten, culturele evenementen, genieten van het festivalprogramma en het maken van nieuwe gelijkgestemde vrienden van over de hele wereld! Er is een scala aan spannende cursussen die je tijdens de internationale zomerschool kunt volgen. Wat dacht je van het creëren van je sociale robot, het verkennen van de relatie tussen gezondheid en geluk, het ontdekken van geowetenschappen, leren over circulaire steden en duurzaamheid of het ervaren van ondernemerschap?

Veel van onze cursussen zijn snel uitverkocht, dus mis het niet. Zorg ervoor dat je je inschrijft met je studenten email om tot 80% korting te krijgen op de kosten.

aanmelden & Meer INFO

Registreer je hier voor 11 augustus! Ga voor meer informatie naar de CuriousU website of stuur een e-mail.

Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: