HomeOnderwijsMasterUltrasound Imaging: What's Inside?

Ultrasound Imaging: What's Inside? Open online cursus

Ultrasound imaging is een gemakkelijke en snelle techniek om structuren in het menselijk lichaam te visualiseren. De techniek is relatief onschuldig en toegankelijk en wordt al decennia toegepast in de medische wereld.

Tijdens deze zesweekse open online cursus leer je hoe ultrasound imaging wordt gebruikt in een klinische omgeving en hoe de onderliggende technologie gebruikt wordt om de patiëntenzorg te verbeteren. De cursus is bedoeld voor aankomende studenten die geïnteresseerd zijn in het vakgebied health, vanwege kennis of interesse in fysica, mathematica en biologie. Ook medische professionals die met ultrageluid werken en meer over de techniek achter een echoapparaat willen leren worden opgeroepen de course te volgen.

Ultrasound Imaging: What's Inside? Open online cursus
Registreer
Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: