Nieuws/event applicatie (NEO)

Let op: deze handleiding geldt uitsluitend voor het plaatsen van nieuws/events. Voor het plaatsen van onderwijsmededelingen is een aparte handleiding beschikbaar die met de BOZ's gedeeld is.

Belangrijk

Taal: Plaats nooit een bericht in een verkeerde taal. Heb je een Engelse website en wil je een text publiceren die Nederlands is? Maak dan een Engelse pagina met één zin en link dan door naar het Nederlandse bericht. Talen mengen is erg slecht voor je vindbaarheid en heeft al vaker ertoe geleid dat Google pagina's van de UT geblokkeerd heeft waardoor ze niet meer vindbaar waren.

Auteursrechten: Wil je verwijzen naar een krantartikel? Neem nooit tekst of foto's van anderen over. Vermelding van de bron is niet voldoende, de eigenaar moet toestemming hebben gegeven. Plaats enkel een inleidende zin en dan een verwijzing naar het originele bericht. Anders kun je een factuur ontvangen voor het schenden van copyright. 

  • Waarom plaatsen via NEO?

    Met deze applicatie worden berichten op één centrale plek geplaatst, en beheerders van andere sites kunnen deze berichten met een klik overnemen op hun website of een aanvraag doen het bericht op andere sites over te nemen. Berichten hoeven dus niet meer vier keer geplaatst te worden als ze op vier verschillende websites moeten staan. Daarnaast zorgt NEO ervoor dat er één groot overzicht is voor alle evenementen op de UT, waar ook veel behoefte aan is.

  • Welke websites doen mee?

    Websites en templates die mee doen met NEO:

    • Alle websites in WebHare met de standaard UT-template (incl template voor instituten, ITC en projecten zonder UT-logo)
    • Medewerkersportal (employees.utwente.nl)
    • De campusapp
  • NEO inrichten, inloggen en rechten

    Eenmalig inrichten

    Om een nieuws- of eventgedeelte op je website toe te voegen moet dit eerst eenmalig voor je in WebHare ingericht worden. Neer hiervoor contact op met Online Media (gegevens staan op je startscherm na het inloggen in WebHare).

    Inloggen en rechten krijgen

    Log in via webhare.utwente.nl met je UT-account. Als je rechten hebt om op een websites nieuws of events te plaatsen, dan zie je de applicatie NEO op je startscherm staan. NEO staat voor 'Nieuws, events, onderwijsmededelingen'. NEO rechten zijn niet verbonden aan de rechten voor een website. Het kan dus zijn dat je wel rechten hebt voor een website, maar niet voor de bijbehorende NEO nieuws en/of events. Deze worden apart ingericht en moeten dus ook aangevraagd worden.

    Wie mag wat? Hoe werken de rechten?

    Een beheerder van een website heeft niet automatisch rechten voor news/events. Deze kunnen per website apart uitgedeeld worden en dienen daarom aangevraagd te worden.

    Een gebruiker met rechten voor NEO:

    • Kan alle berichten van de hele UT in de NEO zien (tenzij de eigenaar van het bericht onder het tabje 'publish' dit geblokkeerd heeft, wat bijna niet voorkomt).
    • Kan alle berichten die hij in NEO kan zien doorplaatsen naar zijn eigen pagina’s waar hij rechten voor heeft. Hij kan de berichten echter niet inhoudelijk aanpassen.
    • Kan binnen zijn eigen website (bijv. Instituut MESA+) nieuwe berichten aanmaken (die anderen dan weer over kunnen nemen).
    • Kan voor een door hem zelf aangemaakt en reeds opgeslagen bericht een aanvraag indienen om dit bericht ook elders te plaatsen (knop verschijnt na opslaan naast je reeds ingestelde publicatielocateis). Zie het speciale kopje op deze pagina hieronder 'Eigen bericht doorplaatsen...'
    • Kan de hoofdlocatie/eigenaar van een bericht aanpassen (tabblad 'general' onder het kopje 'changes'), indien hij zelf rechten voor zowel de oude als de nieuwe locatie heeft.
    • Iedereen met NEO-rechten voor de hoofdlocatie/eigenaar (tabblad 'general' onder het kopje 'changes' ) van het bericht kan het bericht aanpassen (bijvoorbeeld iedereen met NEO rechten voor MESA+).

    Om duidelijker zichtbaar te maken dat een lokaal bericht van bijvoorbeeld een faculteit of instituut is overgenomen door de centrale redactie krijgt het bericht een ‘home’ icon (zie plaatje hieronder) in de locatiekolom zodat visueel duidelijker is dat hij (ook) daar staat.



    De redactie van de medewerkersportal (staff-news@utwente.nl) is ook verantwoordelijk voor het doorplaatsen op andere sites, bijvoorbeeld voor studenten en vaak ook faculteiten. 

  • Het overzichtsscherm met alle berichten

    Na openen van de applicatie zie je het berichtenoverzicht. Gebruik het filter bovenaan om een keuze te maken welke berichten je wilt zien. Dit kan zijn

    • Alleen je eigen berichten (waar je rechten voor hebt om ze aan te passen)
    • Alle berichten van de UT (omdat je berichten van iemand anders over wilt nemen
    • Alle recent gewijzigde berichten (om te zien wat er nieuw toegevoegd is)
    • ...

    De onderste filteroptie biedt een uitgebreid zoekscherm, waar je berichten kan vinden zoals:

    • Berichten met bepaalde zoekwoorden
    • Berichten die op een bepaalde website staan
    • Berichten die in een bepaalde periode gewijzigd of aangemaakt zijn
    • ...

    Het berichten-overzicht met geopend zoekscherm:

    1. Gebruik de knoppenbalk om een nieuw bericht toe te voegen (add/toevogen), een of een bestand bericht te bewerken (edit). Ook kun je hier aanmeldingen (registrations) inzien of een bericht in de browser bekijken.
    2. Filter voor selectie van berichten: kies zelf welke berichten je wilt tonen; alle recent gewijzigde berichten (hele UT), alleen je eigen berichten, etc. Bevat ook een uitgebreide zoekfunctie (laatste optie in de lijst). 
    3. Het berichtenoverzicht geeft aan welke berichten bij jouw gekozen filter horen. In het scherm zie je ook een aantal eigenschappen:
      1. De landen-vlaggetjes geven aan in welke taal het bericht beschikbaar is. Staat er een pijl voor de vlag, dan zit er nog een tweede of derde taal bij.
      2. De iconen geven aan wat voor type bericht het is:
        Evenement (agenda-icoon): 
        Nieuws (krant-icoon): 
        Onderwijsmededeling (bachelor-hoedje): 
        Cultuurvoorstelling (maskers): 
        Pre-U activiteit (schijf): 
      3. Datum van laatste wijziging, wanneer het event is, wanneer het aangemaakt is. 
      4. Publicatiestatus: een groen vinkje geeft aan dat het bericht online staat. Een bericht met een rode balk is niet gepubliceerd. De publicatie kun je apart regelen voor elke taalversie.
      5. Homepage: het huisje () geeft aan of het bericht op de homepage www.utwente.nl staat. Om je eigen bericht aan te dragen voor publicatie op de homepage selecteer je het bericht en kies je bovenaan in grote knoppenbalk (1) de optie 'show on homepage'. De centrale redactie ontvangt dan je verzoek. 
      6. De laatste kolom (publication) geeft aan op welke websites het bericht gepubliceerd is. 
    4. Het pen-icoontje geeft aan, dat je rechten hebt het bericht aan te passen. Bij de eigenschappen van het bericht is aangegeven welke eenheid eigenaar van het bericht is en het bericht mag aanpassen. Een bericht zonder pen kun je niet aanpassen, maar altijd (ongewijzigd) op je eigen site doorplaatsen.
  • Situatie 1: Bestaand bericht in NEO naar je eigen site doorplaatsen

    Voorbeelden van situaties

    De volgende berichten worden veel doorgeplaatst:

    • Nieuwsbericht dat geplaatst is door de centrale persafdeling van de UT, en ook interessant is voor je eigen faculteit, instituut, vakgroep, etc.
    • Promoties (evenementen dus) die geplaatst zijn door het College voor Promoties, die je door wilt plaatsen op je eigen site.
    • Nieuws en events (congressen, lezingen, workshops) die aanverwandte vakgroepen geplaatst hebben, die je ook op je eigen site wilt tonen.

    Hoe regel je het?

    1. Open NEO en kies in het filter bovenaan de berichten de laatste optie van uitgebreid zoeken.
    2. Zoek het bericht door een zoekwoord boven in de balk te typen. Waarschijnlijk verschijnt die dan al in de resultatenlijst (6) onderaan het scherm als je op de 'search' knop klikt.

    Als je het bericht niet direct kunt vinden dan kan dat zijn omdat je nog binnen een bepaalde datumperiode zoekt (3) of alleen binnen berichten die op je eigen sites staan (4). De datum kun je via de X wegklikken en de filter voor het alleen zoeken op je eigen sites kun je ook wegklikken via het pennetje (5). Dan doorzoek je echt alles en zou je het bericht moeten vinden, als de eigenaar het niet afgeschermd heeft.

    Nu kun je het bericht dubbelklikken om te openen en onder het publicatie-tabje aan de linker kant je eigen site in de lijst tovoegen. Nog even opslaan en het bericht staat ook op jouw site.

  • Situatie 2: Eigen nieuwsbericht of evenement plaatsen

    Als je een nieuw bericht wilt plaatsen, gebruik dan de knop add/toevoegen in de bovenbalk voor het aanmaken van een nieuwsbericht of een evenement. (Als een bericht over een specifieke dag gaat, bijvoorbeeld een workshop voor promovendi op 3 mei, dan is dit een evenement, en geen nieuwsbericht.). Als je een bestaand bericht wilt bewerken, klik dan de knop edit/bewerken.

    Kies vervolgens de taal voor je bericht, dat je (als eerste) wilt plaatsen, bij voorbeeld Nederlands.

    Als je later een tweede taal (bijvoorbeeld Engels) wilt toevoegen, maak dan geen nieuw bericht aan, maar gebruik de knop add translation, dat je na opening van het bericht ziet: 

    Er verschijnt een scherm, waarop informatie ingevuld dient te worden, onderverdeeld in een aantal tabbladen:

    TABBLAD DUTCH (EERSTE TAAL)

    Verplichte velden:

    • Titels: Vul de titel van je bericht in
    • Content: Vul de content van het bericht in. De eerste paragraaf (tot aan de eerste enter) bij voorkeur vet. Bij nieuwsberichten maakt WebHare de eerste paragraaf (tot aan de eerste enter) automatisch vet. Je tekst heeft het formaat 'normal', maar tussenkoppen zijn altijd 'kop 2/heading 2' (zie knoppenbalk onderaan je subtitel).

    Optionele velden:

    • Subtitel
    • Overwrite standard introduction tekst: Sommige websites (zoals instituten) tonen de introtekst op de homepage. Automatisch worden hier de eerste zinnen van het bericht getoond. Mocht dat niet wenselijk zijn en je een eigen intro willen plaatsen, vul dan dit veld in.
    • Overwrite introduction text for Twitter: als je berichten automatisch op Twitter geplaast worden, kun je hier een alternatieve tekst voor de tweet invullen.

    OPTIES BINNEN DE CONTENT

    Boven je content heb je een aantal knoppen beschikbaar (vet, schuin, linkje), die je vanuit Word als het goed is al kent. Een aantal opties lichten we kort uit:

    • Foto's in de lopende tekst: Via de foto-knop () kun je foto's invoegen vanuit je computer. Je kan ze ook vanuit documenten copy-pasten (via de op gebruikelijke combinatie ctrl+c; ctrl+v). 
    • Video’s in het bericht: Video’s dienen op youtube of vimeo te staan, voordat ze in het bericht toegevoegd kunnen worden. Je plaatst ze in de lopende tekst van je bericht. Voor uitleg over het toevoegen van video’s is er een aparte pagina. 
    • Inline componenten: Via de knop inline component () kun je ook andere elementen in de lopende tekst toevoegen, zoals aanmeldknoppen, quotes, etc. Voor details zie de instructiepagina over inline-componenten.



    TIPP

    • Gebruik Heading 2 voor tussenkopjes.
    • Gebruik harde enters tussen alineas (dus geen shift-enter).
    • Gebruik de knop  om te zien welke stijl je gebruikt in de tekst


    EEN TWEEDE TAALVERSIE PLAATSEN

    Om een tweede taalversie (meestal Engels) te plaatsen, open je het bericht en gebruik je de knop 'translation'. Kies je taal, dan verschijnt er een tweede tabblad, waar je alle inhoud in het Engels kan plaatsen. De overige tabbladen (general, publish, images) zijn taalonafhankelijk en veranderen niet. 

    Het kan voorkomen dat je voor het Nederlandse bericht geen tekst heb. Dan kun je 1 zin plaatsen met een linkje naar het Engelse bericht, zodat je het bericht in ieder geval op de Nederlandse website (als je die hebt) kunt publiceren. Linken naar een andere taalversie doe je eenvoudig met de link-knop (), waar je de optie 'NEO-bericht' kiest en vervolgens een bericht uit de lijst aanwijst.

    TABBLAD GENERAL

    Verplichte velden:

    • Datum: bij evenementen is een datum verplicht, bij nieuws vervalt dit veld
    • Changes: hier geef je aan wie de eigenaar is van het bericht (welke website). Beheerders van die betreffende website mogen wijzigingen aanbrengen, anderen niet. Anderen mogen wel ongewijzigd doorplaatsen naar hun eigen site.

    Optionele velden:

    • Location: alleen bij evenementen. Kies een gebouw uit een lijst, en zet handmatig het kamernummer/zaal erachter. Dit toont een widget (blokje) bij het bericht met de locatie.
    • Event type: alleen bij evenementen en alleen relevant bij berichten voor cultuursite, Pre-U of centrale UT-site.
    • Link to article: verwijs naar een nieuwsbericht, bijvoorbeeld naar een nieuwsbericht dat achteraf als verslag geplaast is.
    • Changes: toont wie het bericht aangemaakt heeft en voor het laatst gewijzigd heeft. Als je op de knop 'History/geschiedenis' klikt zie je ook all personen die tussendoor nog wijzigingen hebben aangebracht. 
    • Registration: alleen bij evenementen. Indien je een aanmeldformulier nodig hebt, kun je hier een basisformulier activeren. De resultaten kun je inzien via de knop 'registrations' bovenaan het berichtenoverzicht. Alternatief kun j een andere link opgeven die onder het bericht geplaast moet worden, of een link naar een Facebook-event:
    • Contactpersoon: toont een contactpersoon uit deze lijst onderaan je bericht. Dit komt vooral voor bij officiele persberichten die op de UT-website staan. Nieuwe personen kunnen via de M&C-servicedesk, onlinemedia@utwente.nl worden toegevoegd.

    TABBLAD PUBLISH

    Op dit tabblad geef je aan waar het bericht gepubliceerd moet worden:

    Verplichte velden:

    • Publicatielocaties: Kies via de knop 'add' de websites waar je het bericht op wilt plaatsen. Je kunt kiezen uit alle websites waar je zelf rechten voor hebt. De gekozen locaties worden in de lijst weergegeven. Als je het bericht elders wilt plaatsen, neem dan contact op met de betreffende faculteit/instituut of als je de beheerder niet kent met onlinemedia@utwente.nl. Gebruik de grote knop boven het berichtenoverzicht (na het opslaan van het bericht) om het bericht ook voor de homepagina aan te bieden

    Optionele velden:

    • Schedule: Geeft aan wanneer het bericht ingepland is voor publicatie. In dit geval staat er al een publicatiedatum achter, maar bij een niet gepubliceerd bericht kun je op de knop 'edit' klikken om het publiceren voor een later moment in te plannen of een reeds gepubliceerd bericht offline te halen. 
    • Publicatielocaties: Kies via de knop 'add' de websites waar je het bericht op wilt plaatsen. Je kunt kiezen uit alle websites waar je zelf rechten voor hebt. De gekozen locaties worden in de lijst weergegeven. Als je het bericht elders wilt plaatsen, neem dan contact op met de betreffende faculteit/instituut of als je de beheerder niet kent met onlinemedia@utwente.nl. Gebruik de grote knop boven het berichtenoverzicht (na het opslaan van het bericht) om het bericht ook voor de homepagina aan te bieden
    • Other publication options:
      • Only visible for...: hier geef je aan of een bericht in NEO 'geheim' moet zijn, dus onzichtbaar voor de rest van de NEO-beheerdres van andere afdelingen. 
      • Campus app: zet je event in de evenementenlijst van de campus app van de UT 
      • Meer: afhankelijk van je rechten kunnen hier meer en specifieke opties staan

    Indien er bij een bestaand bericht een slotje voor de publicatielocatie weergegeven wordt betreft dit een locatie die je zelf niet kunt aanpassen, omdat je er zelf geen beheerder van bent:

    Let op: Indien je ook mag publiceren op de medewerkersportal, zullen een aantal extra opties beschikbaar zijn. Deze vind je in een speciale handleiding voor beheerders van de medewerkersportal.

    TABBLAD IMAGES

    Op dit tabblad kun je foto's toevoegen die niet in de lopende tekst van het bericht staan: 

    • In de header (bovenaan het bericht)
    • Foto in overzicht (klein icoontje in nieuwsoverzichten)

    Foto's zijn niet verplicht, maar worden wel aangeraden voor een mooiere uitstaling. Zorg er wel voor dat je foto's van voldoende kwaliteit zijn.

    1. Upload foto's (meerdere tegelijkertijd mogelijk) via de 'add' knop. Je krijgt dan per foto nog een foto-editor te zien, waarin je je foto's aan kunt passen. Klik voorlopig gewoon op OK, de foto-editor wordt hieronder toegelicht.
    2. De foto's komen in dan in het overzicht te staan en zullen voor de header worden gebruikt (groot vlak bovenaan je bericht). Als je meerdere foto's plaatst komt er een slider, alle foto's wisselen langzaam door.

      Daarnaast komt de eerste foto ook bovenaan het overzicht van je nieuws/events en wordt daar bij de bovenste twee berichten gebruikt:

      Heb je geen foto ingevuld, dan wordt er een standaard UT-foto getoond. 
    3. Als je een foto selecteert zie je een voorvertoning rechts ernaast heel klein. 
    4. Hier wordt de eerste foto uit je lijst getoond. Deze eerste foto komt in als klein icoontje in nieuwsoverzichten:
       

    Controleer of je foto-afmedingen voldoende zijn om korrelige foto's te voorkomen: 

    1. Dit veld geeft aan hoe groot de foto minimaal moet zijn als je hem in de header wilt gebruiken. Als je onderaan bij (3) aanvinkt dat je een gegenereerde achtergrond wilt hebben (bij foto's die niet breed genoeg zijn, dan kun je deze afmetingen negeren.
    2. Dit veld geeft de naam van het bestand weer en rechts hoe groot de foto is. Deze foto is groter dan de gevraagde minimale afmeting en kan dus gebruikt worden. 
    3. Hier kun je instellen dat je een achtergrond wilt genereren, als je foto niet breed genoeg is voor de header.

    Afwijkende weergave van beelden: 

    • Institutensites: Tonen uitsluitend de eerste foto uit dit rijtje in het nieuws/eventoverzicht en heeft geen grote header-foto. (De institutentemplate zal in de toekomst worden aangepast zoals alle foto’s boven het bericht worden getoond).


    TIPP: Foto's passend maken: 

    • Foto verkleinen: op je Windows-computer kun je met 1 muisklik foto's verkleinen om ze passend te maken voor het web. 
    • Als je een afwijkend formaat (vierkant of staand) wilt tonen in de header, dan is dat mogelijk. Bij het uploaden van de foto zie je een vinkje waar je dit kan activeren. De foto wordt dan passend in de header gezet, met een schaduw erachter.
    • Indien hoofden op de header foto 'afgesneden' worden op sommige schermen, dan heb bij het editen van de foto de optie om een referentiepunt op te geven, bijvoorbeeld het hoofd. Dit punt zal bij de foto altijd centraal staan. Je bereikt de foto-editor door een foto op de lijst te dubbelklikken. Zie verder onze uitleg-pagina over de foto-editor voor details en opties.


    • Klik op OK om het bericht op te slaan.
    • Dubbelklik een bericht in het berichtenoverzicht om het bericht aan te passen. 
  • Situatie 3: Een link plaatsen (bijv. krantartikel of andere webpagina)

    Wil je een linkje naar iets plaatsen? Eigenlijk maken we gewoon een bericht aan zoals bij situatie 2 omschreven. Alleen beperken we de tekst tot een korte inleidende zin met linkje.

    Wanneer komt dit voor

    • Buiten UT: Als je en link wilt plaatsen naar een externe website, bijvoorbeeld een krant die een leuk artikel heeft.
    • Binnen UT:
      • Als je naar iets wilt verwijzen wat niet in jouw taal beschikbaar is in NEO. (Je website is Engels, maar het NEO-bericht is er alleen in het Nederlands).
      • Als je naar iets anders wilt verwijzen wat al online staan, bijvoorbeeld een pdf-rapportje.

    Stappen

    De uitgebreide omschrijving van de stappen stond al bij situatie 2 omschreven, hier de verkorte versie met iets minder toelichting:

    1. Klik op add/toevoegen (grote knop) en kies de juiste taal van je website, bijvoorbeeld Engels als je website in WebHare Engels is. Je kunt later andere talen toevoegen via een vertaal-knop boven in dezelfde balk. Een andere taal voeg je alleen toe als je ook een website in die taal hebt. 
    2. Vul op het tabje van de taal (in dit voorbeeld Engels) het volgende in: 
      1. Titel
      2. Hoofdtekst (het grote veld)
    3. Vul op het tabje general/algemeen links in wie de eigenaar van de site is. Dit is belangrijk omdat dit bepaalt wie dit bericht later mag wijzigen. 
    4. Vul bij het tabje publish links onderin de lijst in op welke website(s) het gepubliceerd moet worden. [Optioneel kun je bovenaan nog de datum wijzigen, mocht je niet de datum van vandaag bij het bericht willen tonen.]
    5. [Optioneel kun je bij het tabje header nog een foto toevoegen, die groot bovenaan of als klein blokje in het berichtenoverzicht getoond wordt. Let er wel op of de geuploade foto aan de eisen van een header foto voldoet, de afmetingen staan op het scherm. Voldoet het niet, kun je hem uit de hoofdlijst verwijderen en alleen rechts uploaden als kleine foto voor de lijst.)
  • Andere instellingen

    Standaard worden op je nieuws-overzicht de twee meest actuele items gekozen. Wil je dit niet, dan kun je hier andere berichten bovenaan vastzetten:

    Dit doe je op de eigenschappen van de nieuws/events bestand in je website. Open de properties/eigenschappen van het bestand en stel deze op het laatste tabblad ('focus items') in.

  • Eigen bericht door laten plaatsen naar site waar je geen rechten voor hebt

    Als je je bericht al geplaatst hebt en deze wilt indienen voor een andere site (faculteitssite, institutensite, andere vakgroepen, centrale UT-site, medewerkersportal, studentenpagina's, etc) doe je dit als volgt:

    1. Ga binnen het betreffende bericht naar het tabje 'publish'. Hier staat op welke websites je het bericht gepubliceerd hebt. 
    2. Klik rechts ernaast op de knop 'request/aanvragen' en kies uit de lijst de websites waar het geplaatst moet worden.
    3. De beheerder van de betreffende site ontvangt dan een mail en jij zult zelf een reactie ontvangen als het doorgeplaatst is.

    Let op: voor het doorplaatsen gelden bepaalde regels:

    • Vraag doorplaatsing alleen aan als het voor die betreffende site relevant is. Als je andere mensen alleen maar spamt kan dat gevolgen hebben voor je rechten in WebHare.
    • Vraag doorplaating alleen aan als het bericht alle nodige informatie bevat die een lezer nodig heeft. Vergeet dus bijvoorbeeld een link voor meer info/aanmelden niet als het om een evenement gaat.
    • Voor www.utwente.nl en de faculteitensites geldt: berichten moeten tweetalig zijn en voor een algemeen extern publiek toegankelijk.
    • [Nieuws kunnen niet worden doorgeplaatst naar de homepage. Nieuws zijn altijd officiele persberichten, gemaakt door de persafdeling/woordvoerder van de UT.]
  • Bericht indienen zonder dat je zelf in NEO kan inloggen (bespaart de beheerder werk!)

    Via het formulier 'Aanleveren nieuws en events' van Marketing & Communication kun je berichten indienen voor de centrale homepage, faculteitssites, institutensites en de interne portals. 

    Dit formulier kan ook op je eigen website worden geplaatst met als publicatielocatie 'vakgroepsite X', zodat iedereen van je afdeling berichten kan indienen. Jij als beheerder van WebHare hoeft deze dan alleen nog maar te accorderen. 

    Voorbeeld van een formulier om nieuws/events in te laten dienen door mensen zonder WebHare-rechten.

    Als je van deze optie gebruik wilt maken, neem dan contact met ons op (contactgegevens staan op je scherm na het inloggen in WebHare), en laat ons weten welk emailadres een notificatie moet ontvangen, als er een aanvraag voor je site in is gediend. Dit is bij voorkeur een functionele mailbox en geen persoonsgebonden adres, zodat het ook in de vakantieperiodes opgepakt wordt.