4 december 2012 14.30 uur Boerderij Bosch

Er zullen meer Gewissers zijn die niet Twitteren en niet actief zijn op Facebook, Hyves, Google+ of Linkedin dan Gewissers die wel dagelijks in de weer zijn met deze ‘Sociale Media’.  Toch is het interessant om eens van een deskundige te horen welke onmiskenbaar grote invloed deze eigentijdse ontwikkelingen op ons dagelijks leven gekregen hebben, en hoe zij de verhoudingen tussen consument en producent hebben verschoven.

Dr. Efthymios Constantinides (Δρ. Ευθύμιος Κωνσταντινίδης) is sinds 2001 verbonden aan de faculteit Management en Bestuur, en houdt zich onder meer bezig met online marketing, consumentengedrag op Internet en de rol die Sociale Media vervullen bij het aan de man brengen van producten en diensten. Ook bij het kiezen van een universiteit en hun studie laten jongeren zich vandaag de dag beïnvloeden door wat zij lezen op Twitter!