UTFaculteitenTNWNieuwsKaarten lijsttrekkersdebat: volgende week meer bekend

Kaarten lijsttrekkersdebat: volgende week meer bekend

We krijgen veel vragen binnen over bevestigingen van aanmeldingen. Tubantia en de Universiteit Twente maken in de week van 22 februari per e-mail bekend wie (gratis) toegangskaarten ontvangt.

Meer dan 2.250 lezers van de krant en studenten van de universiteit hebben kaarten aangevraagd. Het behandelen van al deze verzoeken kost tijd. Wij vragen hiervoor begrip en geduld. Alle aanvragers krijgen uiterlijk woensdag 23 februari bericht.

Voor het bezoek van zowel Mark Rutte (VVD) als Jesse Klaver (GroenLinks) staan nu al meer dan vijfhonderd belangstellenden geregistreerd. In het Amphitheater kunnen bij elk bezoek maximaal 175 toeschouwers op de tribune een plaats krijgen. Om de intieme theatersfeer van de serie ‘Torentje naar Torentje’ te behouden, wijken wij niet uit naar grotere zalen.

Wij proberen de kaarten zo evenredig mogelijk over alle leeftijdsgroepen te verdelen. Wie geen plaats krijgt bij één van de publiekstrekkers, krijgt een alternatief aangeboden. Overigens is ook voor alle andere lijsttrekkers – inclusief die van de kleine partijen – grote belangstelling.

Voor wie geen kaarten bemachtigt:  alle debatten zijn live via de site van Tubantia en Universiteit Twente te volgen.