UTFaculteitenTNWNieuwsCarrièrecafé hoger onderwijs

Carrièrecafé hoger onderwijs

Ben je als UT promovendus of gepromoveerde benieuwd naar de carrièremogelijkheden in het hoger onderwijs? Kom dan naar het Carrièrecafé op 16 februari 2017!

Het hoger onderwijs heeft namelijk ook mogelijkheden voor gepromoveerden, zoals het doen van toegepast onderzoek en het ontwikkelen van vernieuwende onderwijsprogramma’s.

Tijdens het Carrièrecafé worden deze mogelijkheden toegelicht. Medewerkers van Saxion en Windesheim  vertellen over hun eigen loopbaan binnen het hoger onderwijs en geven informatie over mogelijkheden in onderzoek en onderwijs. Het Carrièrecafé wordt afgesloten met een interactieve markt waarin je de kans krijgt te spreken met vertegenwoordigers van verschillende lectoraten en domeinen van Saxion en Windesheim. Ook zijn er HR-adviseurs aanwezig voor vragen, kun je er terecht voor netwerk- en sollicitatietips  en kun je een mooie profielfoto laten maken.

Geïnteresseerd? Schrijf je hier meteen in voor deelname aan het Carrièrecafé! (Lukt het niet om je in te schrijven? Neem dan contact op via m.j.h.rietman@utwente.nl)

Wie: Promovendi, postdocs & andere geïnteresseerden

Waar: The Gallery, Campus Universiteit Twente