UTFaculteitenTNWEvenementenUniek kijkje achter de schermen bij de studententeams van de UT

Uniek kijkje achter de schermen bij de studententeams van de UT

KIVI Students Twente organiseert op woensdag 27 maart een evenement waarbij de zes studententeams van de Universiteit Twente (RoboTeam Twente, A3T - Aerobotic Twente, Green Team Twente, Electric Superbike Twente, Solar Team Twente en Solar Boat Twente) zichzelf presenteren. Dit evenement begint om 15.45 uur in een collegezaal op de campus van de Universiteit Twente waar de verschillende teams een korte presentatie geven. Hierna wordt de groep in drieën opgesplitst en krijgen de deelnemers de gelegenheid om een bezoek te brengen aan één van de werkplaatsen:

• Werkplaats 1: RoboTeam Twente en A3T (Bastille - UT)
  • Werkplaats 2: Green Team Twente en Electric Superbike Twente (Auke Vleerstraat 3B, 7521 PE Enschede)
  • Werkplaats 3: Solar Team Twente (Kanaalstraat 235, 7547 AS Enschede) en Solar Boat Twente (Marssteden 124, 7547 TD Enschede)

Meer informatie en aanmelding via de website.