UTFaculteitenTNWEvenementenGratis online cursus (MOOC): Nanotechnology for Health

Gratis online cursus (MOOC): Nanotechnology for Health "Innovative design for medical diagnosis"

Op maandag 4 juni 2018 start onze gratis online cursus "Nanotechnology for Health: Innovative Designs for Medical Diagnosis" weer.

In de cursus worden de talloze mogelijkheden voor de inzet van nanotechnologie in nieuwe medische toepassingen uitgebreid besproken. Hoogleraren en onderzoekers van de onderzoeksinstituten MESA+ en MIRA van de Universiteit Twente leiden de deelnemers door de wereld van de toepassing van nanotechnologie in de gezondheidszorg. De MOOC duurt vier weken en deelnemers gaan per week circa drie uur aan de slag met het lesmateriaal. Na afloop kunnen de deelnemers een certificaat ontvangen.

Lees meer over deze MOOC of meld je direct aan.

Registreer