UTFaculteitenTNWEvenementenPersuasive Technology Congres XII

Persuasive Technology Congres XII

Van 3 tot 6 april aanstaande is het zo ver: het internationale Persuasive Technology congres komt terug naar Nederland! De zevende editie van dit congres zal plaatsvinden in de prachtige Westergasfabriek in Amsterdam en wordt georganiseerd door het Centre for eHealth and Wellbeing Research van de Universiteit Twente.

Persuasieve Technologie is een innovatief en interdisciplinair onderzoeksgebied met een focus op het ontwerp, implementatie en evaluatie van technologieën gericht op de verandering van gedrag en attitudes door overtuiging (persuasion) en sociale invloed, maar zonder dwang of misleiding. Het doel van dit domein is mensen te ondersteunen bij het bereiken van persoonlijke doelen op verschillende vlakken – bijv. gezondheid, veiligheid en de leefomgeving.

Het congresthema van dit jaar is: Smart monitoring and persuasive coaching.

We bieden een afwisselend programma van workshops, presentaties, symposia, posters en demo’s om mensen uit onderzoek en praktijk samen te brengen.

De registratie is nu geopend!

Klik hier voor registratie en meer informatie.

We hopen je te verwelkomen in Amsterdam!