Het TechMed Event 2 november

Verbinden onderzoek- & innovatie-koplopers

Medische technologie gaat sneller dan ooit. Het is de beste oplossing om toekomstige zorg toegankelijk, betaalbaar en - simpelweg - beter te maken. Het TechMed Event, op 2 november 2022, in Twente, staat in het teken van de laatste technisch-medische ontwikkelingen. En vooral: samen impact creëren. Inspiratie, samenwerking en klinische praktijk staan centraal bij dit evenement georganiseerd door het Technisch Medisch Centrum (Universiteit Twente) en is onderdeel van de MedTech Twente Week van 2 t/m 4 november in samenwerking met partners van het MedTech Cluster Twente.

Het TechMed Event brengt vooraanstaande stakeholders samen zoals klinische partners, businessrelaties, onderzoekers, investeerders, talentvolle studenten en andere organisaties. Je wordt geïnformeerd en geïnspireerd over de nieuwste wetenschappelijke inzichten, nieuwe innovaties en unieke technologische oplossingen die de gezondheidszorg zullen transformeren in het voordeel van ons allemaal. Wij geloven dat nieuwsgierigheid, gezamenlijk onderzoek en innovatie helpen om vooruitgang te creëren en de patient’s journey te verbeteren. Personaliseer je eigen programma, leg contact met stakeholders en laat je inspireren door presentaties over de toekomst van de zorg.

Het programma

De gehele dag heb je toegang tot verschillende sessies en netwerkmogelijkheden;  zoals bewegingsstoornissen, Intelligente beeldvorming, Personalized eHealth Technologie, Health Tech Implementatie, Experience Centre (demo's, rondleidingen), Technische artsen in de klinische praktijk, de keynote lezingen en de slotsessie over het versnellen van innovaties door krachten te bundelen. Kijk voor het hele programma op de website van 'The TechMed Event'

Medtech Twente Week

De eerste editie van de MedTech Twente Week vindt plaats van 2 t/m 4 november 2022. Het succes van het bestaande Techmed Event is uitgebouwd tot een breed meerdaags programma voor verschillende doelgroepen uit het MedTech ecosysteem. Door deze stakeholders zoals onderzoekers, ondernemers, artsen, investeerders en andere experts bij elkaar te brengen, kunnen we MedTech-innovaties nog sneller doorvoeren. Op donderdag 3 november staat business centraal tijdens het MedTech Business Event. Het programma richt zicht op het versnellen van MedTech-innovaties. De laatse dag, op 4 november is het MedTech Talent Event waarbij getalenteerde studenten op een unieke manier gekoppeld worden aan medische technologie en de bedrijven die daar achter zitten.

Ga naar de website: www.medtechtwenteweek.com en bekijk alle evenementen.

Aanmelding

Overtuigd door het inspirerende programma en de mogelijkheden voor samenwerking die het evenement met zich meebrengt? Koop nu je ticket en verzeker je van een stoel! Houd er rekening mee dat we geen digitale livestream aanbieden.