UTStudium GeneraleProgramma / agendaWorkshop: Dromen kun je leren

Workshop: Dromen kun je leren

Als lucide dromer kun je je dromen tijdens de REM-slaap ervaren én beïnvloeden. Met deze techniek kun je je leven sturen, omdat je alledaagse problemen kunt oplossen of stress kunt verminderen. Tim Post hield er een enthousiaste lezing over in dit voorjaar bij SG. Op verzoek van studenten geeft hij nu een praktische cursus tijdens drie maandagavonden. Je leert bijvoorbeeld hoe je een droomdagboek kunt bijhouden en invloed kunt uitoefenen op nachtmerries.

Maandag 1, 15 en 29 oktober 18.30-20.00 uur

Tim Post MSc is promovendus bij het onderzoekscentrum Science Education and Talent Development (UT). Hij is nauw betrokken bij internetplatform Snoozon over lucide dromen.

Ziehier de lezing over lucide dromen.

Alleen voor studenten. Kosten: €20,- p.p. ; opgave verplicht voor 20/9 via a.heukels@utwente.nl

In samenwerking met Student Union